جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ملک حسینی گفت: ما طلاب و روحانیان افسران گام دوم انقلاب تحت اشراف ولایت ولی معظم انقلاب هستیم و باید برای این گام دوم در همه عرصه‌ها آماده باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسینی در نشست طلاب و فضلای استان کهگیلویه و بویراحمد که با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در نمازخانه مرکز خدمات برگزار شد، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری از آن به سیر نوی انقلاب یاد کردند و با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب نشان می دهد گام اول را محکم برداشته‌ایم، گفت: دشمن باید امروز از اشاعه ما مانع شود یعنی گام اول را محکم برداشته‌ایم و این مقاومت‌ها و ایستادگی‌ها بستر گام دوم را فراهم کرده است.
 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما طلاب و روحانیان افسران گام دوم انقلاب تحت اشراف ولایت ولی معظم انقلاب هستیم و باید برای این گام دوم در همه عرصه‌ها آماده باشیم.

وی بیان کرد: آقای تاجگردون شما در زمان هجمه‌های علیه بودجه دفاعی از حوزه‌های علمیه کردید و شما را ستودند چون فهمیدند شما غیرت داشتید.

حجت الاسلام والمسلمین ملک حسینی افزود: اما بگویم که روحانیت مسیر انتخاب شده‌اش را هرگز متکی به دولت و دولت‌ها نمی‌کند و اگر تمامی منافذ حمایت هم بسته شوند روحانیت متکی به امام عصر(عج) مسیر انتخاب شده را رها نمی‌کند.

وی گفت: روحانیت هرگز عزت خود را هرگاه دولت‌ها از او حمایت کنند متکی به عزت دولت‌ها نمی‌کند و هرگاه فردی یا دولتی در برابر آن عزت هم بایستند می‌دانند این عزت متکی به عزت خدا و رسول‌الله و ائمه اطهار است و این ناشکنندگی حقیقی است و بی‌شک مسیر خود را طی خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: کسانی که این عزت را دریافتند و از آن پاسداری کردند باید افتخار کنند؛ ما از نمایندگانی که با درک صحیح نسبت به جامعه روحانیت رسالت خود را در صیانت از حوزه انجام می‌دهند تمجید می‌کنیم.

گفتنی است، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، عدل هاشمی نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس، رئیس و مسئولان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جمع کثیری از طلاب و فضلای استان کهگیلویه و بویر احمد در این نشست حضور داشتند.
انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha