جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 484620
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
مرضیه هاشمی

حوزه/ مرضيه هاشمي با حضور در اصفهان از مسجد امام (ره) و مدرسه علميه تبلیغی ناصريه بازديد و از نزديك با فعاليت هاي اين مركز گردشگري اسلامي و مبلغین زباندان حوزه علمیه اصفهان آشنا شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، مرضيه هاشمي، شب گذشته با حضور در اصفهان از مسجد امام(ره) و مدرسه علميه تبلیغی ناصريه بازديد و از نزديك با فعاليت هاي اين مركز گردشگري اسلامي و مبلغین زباندان حوزه علمیه اصفهان آشنا شد.

 هاشمی با تمجید از فعالیت های تنها مرکز دائمي و فعال توریسیتی مذهبي کشور، نقطه نظرات خود را برای معرفی اسلام به  مخاطبان غربی ارائه داد.

حجت الاسلام اخوان مدير مدرسه علميه ناصريه نیز به بيان گزارشي از فعاليت هاي صورت گرفته در يك دهه گذشته در زمينه توريسم مذهبی در مسجد امام(ره) و این مدرسه پرداخت.

مرضیه هاشمی همچنین پس از مشاهده محصولات فرهنگي و توليدات دفتر تبليغ و ارتباطات بين الملل حوزه علميه اصفهان از ادبیات مورد استفاده در این محتواها برای مخاطب خارجی ابراز خرسندی کرد و گفت: متن هایی در مدرسه ناصریه تهیه شده جالب و خالی از اشکال و حتي با ظاهري زيبا و شكيل است که این خود به تنهایی نشان دهنده اهمیت دادن فعالان این مرکز به مخاطب محسوب می شود.

در ادامه حجت الاسلام زماني مسئول دفتر تبليغ و ارتباطات بين الملل حوزه علميه اصفهان به بيان برخي از معضلات و دغدغه هاي موجود پرداخت و  راه پيشرفت فعالين عرصه بين الملل در داخل كشور را انسجام و اتحاد در مباني و هماهنگي در عمل دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha