پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم، گفت: همه امکانات و ثروت های لازم برای رشد و توسعه در کشور وجود دارد، اما جای یک مدیریت جهادی خالی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله زده که در محل فرمانداری سرپل ذهاب برگزار شد، اظهار داشت: توانمندی و سرعت  در بازسازی مناطق زلزله زده که توسط مهندسین و مسئولان داخلی انجام شد نشان داد که  قادر به انجام هر کاری در داخل کشور هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز کشور و خصوصا استان کرمانشاه گرفتار مسایل اقتصادی از جمله بیکاری، تورم، رکود  و ... هستیم، گفت: همه امکانات و ثروت های لازم برای رشد و توسعه در کشور وجود دارد، اما جای یک مدیریت جهادی و دلسوزانه خالی است.  

وی در نوزدهمین سفر خود به مناطق زلزله زده با بیان اینکه بازسازی بی سابقه در همه بخش های مختلف در مناطق زلزله، نشان داد که با امکانات موجود در کشور می توان تحولی بوجود آورد، افزود: با توجه به ظرفیت های موجود در کشور اگر مدیریت جهادی و دلسوزانه جایگزین شود، شاهد تحولی عظیم در همه عرصه ها خواهیم بود.

آیت الله علما با اشاره به اینکه امروز تنها نسخه شفا بخش برای اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتی و راهنما قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: اگر بخواهند در بحث اقتصادی و توسعه کشور یک تحول صورت بگیرد باید به فرامین مقام معظم رهبری در همه بخش ها توجه کنند.  

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به موفقیت چین در بحث تجارت و رسیدن به وضعیت کنونی در دنیا، گفت: چین با اقتصاد مقاومتی و ایجاد یک کارگاه کوچک در هر خانه موجب رونق اقتصاد خانواده ها و کشور گردید.

وی در پایان با بیان اینکه مهمترین اساس پیشرفت در هر کشوری امنیت و اقتدار آن است، اظهار کرد: امروز ایران به برکت نظام اسلامی به یک کشور قدرتمند تبدیل شده که در منطقه حرف اول را می زند و امنیتی که ایران امروز دارد در جهان مثال زدنی است.

 استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار داشت: روند بازسازی و توجه به مناطق زلزله زده آرام آرام به سمتی می رود که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری این حادثه ناگوار در حال تبدیل شدن به یک فرصت برای منطقه می گردد.

هوشنگ بازوند افزود: بنا بر گزارش مدیران تاکنون ساخت  27 هزار واحد مسکونی  اتمام یافته است و 8 هزار واحد دامی در این مناطق بازسازی شده و مابقی نیز تا شهریور سال 98 اتمام خواهد یافت.

وی در پایان گفت: همچنین ساخت و بازسازی  مساجد تخریب شده و نیز مقبره احمد بن اسحاق قمی(ره)  نیز با جدیت پیگیری خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha