جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام کاملی فر

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی گفت: در شرایط فعلی اگر به ظرفیت‌های داخلی و منویات رهبری توجه شود، مشکلات حل می‌شود و با مدیریت جهادی می‌توان مشکلات اقتصادی را حل کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در یادواره شهدای شهر سیس و حومه آن، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری گفت: گام دوم انقلاب هوشمندانه و خطابش به جوانان است.

وی افزود: در طول ۴۰ سال گذشته نقش مهم جوانان را تجربه کرده‌ایم و هرجا کار را به جوانان مؤمن و انقلابی سپرده‌ایم موفق شده‌ایم که نمونه‌اش دوران دفاع مقدس است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا کرد: در دوران دفاع مقدس افتخارآفرینان جوانان بیست ساله بودند و همین نمونه بسیار روشنی است که در دفاع مقدس جوانان مؤمن و انقلابی در صحته حاضر شدند و اکنون نیز انتظار بیشتر از جوانان است.

حجت الاسلام کاملی فر خاطرنشان کرد: استحکام نظام و عامل اقتدار نظام و انقلاب حاکمیت و مدیریت و تدابیر ولایت فقیه است و فصل الخطاب بودن ولایت فقیه می‌تواند آینده انقلاب را تضمین کند.

وی اظهار کرد: اکنون به برکت انقلاب اسلامی ،مکتب تشیع و اسلام ناب محمدی از توانمندی و ظرفیت قابل توجهی برخوردار است و در هیچ زمانی شیعه به این اندازه طرفدار نداشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا بیان کرد: شیعیان سراسر عالم بعد از انقلاب اسلامی، هویت و عزت و اقتدار خاصی یافته‌اند و شیعه پیرو عصمت و طهارت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر اول انقلاب چالشمان این بود که سفارت رژیم صهیونیستی و آمریکا را تعطیل کنیم امروز چالش این است که نیروهای انقلاب درکنار مرزهای رژیم صهیونیستی مستقر شده‌اند و آمریکا برای تغییر رفتار مسئولین جمهوری اسلامی دنبال تشکیل ائتلاف‌های بزرگ هست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا یادآورشد: اگر همت شود و مدیریت جهادی باشد مانند دوران دفاع مقدس پیروز می‌شویم و نمونه‌اش این است که در اوج تحریم دشمن، قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران ،پالایشگاه ستاره خلیج فارس را به بهره برداری رسانده و کشور را از واردات بنزین بی نیاز کرد.

حجت الاسلام کاملی فر گفت: اکنون واقعیت‌های تلخ و ناراحت کننده‌ای نیز داریم و گرانی و مشکلات معیشتی از این موارد است که بخشی از این مشکلات به تحریم و درصد قابل توجهی نیز به عملکرد و ناکارآمدی و سوء مدیریت مسئولین برمی گردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی اگر به ظرفیت‌های داخلی و منویات رهبری توجه شود مشکلات حل می‌شود و با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی می‌توان مشکلات اقتصادی را حل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha