پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه بهشهر

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره در پیش بودن سال نو وعید نوروز بر ضرورت تعامل و ارتباط بیشتر روحانیان با مردم تأکید کرد و گفت: روحانیت باید خود در گسترش فرهنگ صله رحم پیشگام سایر مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر، در نشست روحانیان این شهرستان، به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و آن را ضرورتی مهم برای توسعه و پیشرفت کشور در گام دوم عنوان کرد.

وی با بیان این که پیشرفت و برون رفت کشور از مشکلات نیازمند عمل دقیق به رهنمودهای مقام معظم رهبری است، افزود: مسؤولان باید به جای شعار دادن مطالبات مقام معظم رهبری در مسائل اقتصادی را محقق کنند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه حوزه ها همواره راهگشا بوده است، خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان کشور در عمل نیز تابع رهبری باشند کشور به طور حتم با شتاب بیشتری مسیر پیشرفت را طی خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر همواره با توطئه های دشمنان روبرو بوده است، گفت: اما رهنمودها و هدایت های رهبری انقلاب در ادوار مختلف موجب عبور کشور از بحران ها شده است.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که مقام معظم رهبری نیز به دلیل نگاه جامع و اشرافی که نسبت به آینده کشور دارند بیانیه گام دوم را مطرح کردند، افزود: مسؤولان بخش های مختلف کشور باید برای تحقق عملی این رهنمودها جلسات و کارگروه های تخصصی تشکیل دهند.

حجت الاسلام جباری بر ضرورت پرهیز مسؤولان از برخورد شعاری با این بیانیه مهم تأکید کرد و گفت: عمل به این بیانیه مهم جهش و تحول چشمگیر کشور در عرصه های مختلف را در پی خواهد داشت.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر همچنین نقش روحانیت و مبلغان دینی در تبیین صحیح این بیانیه را مهم ارزیابی کرد و افزود: روحانیان باید با تبیین دقیق و عمقیق این بیانیه مسیر حرکت مردم را در دهه پنجم انقلاب مشخص کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره در پیش بودن سال نو وعید نوروز بر ضرورت تعامل و ارتباط بیشتر روحانیان با مردم تأکید کرد و گفت: روحانیت باید خود در گسترش فرهنگ صله رحم پیشگام سایر مردم باشد.

حجت الاسلام جباری با بیان این که صله رحم این فرهنگ دینی است که باید بیش از پیش در جامعه ترویج و گسترش پیدا کند، افزود: ایام نوروز بهترین فرصت برای تقویت این فرهنگ اصیل دینی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha