سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام سرایی

حوزه/ حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی گفت: حضور خیل عظیم جوانان در مناطق علمیاتی جنوب نشان از زنده بودن یاد و خاطره شهدا و جبهه و جنگ دارد و دشمن با هیچ نیرنگی نخواهد توانست یاد شهدا را از ذهن جوانان کشور بزداید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی، شامگاه سه‌شنبه در یادواره گرامیداشت روز شهید که در مسجد جامع شهرستان سلماس برگزار شد، اظهار داشت: مقاومت در مقابل دشمن می‌تواند عزت و غرور برای یک کشور به ارمغان بیاورد و یک کشور را سربلند کند، ایران اسلامی در هشت سال جنگ نابرابر با مقاومت خود عزت و سربلندب را در تقویم خود رقم زد.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی کسی در مخیله‌اش هم نمی‌گنجید که ارتش تا بن دندان مسلح حزب بعث عراق 34 روز فقط در دورازه‌های خرمشهر زمین‌گیر شود، امام مردان دلیر و غیور ایران اسلامی با دفاع قهرمانانه خود معادلات جنگ را در دنیا متحول کردند و ثابت کردند که آنچه پیروز است استقلال و مقاومت می‌باشد نه قدرت نظامی.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌‌غربی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از جنگ تحمیلی به عنوان یک جنگ گرانبها یاد می‌کنند و باید ابعاد این نظریه توسط نخبگان جامعه واکاوی و تحلیل شود تا نسل‌های آینده کشور از این گنجینه گران‌بها به نحو احسن بتوانند استفاده کرده و بهرمند شوند.

وی افزود: حضور جوانان کشور در راهیان نور و سرزمین دفاع مقدس پیامی جز زنده نگه داشتن شهدا ندارد و این نشان می‌دهد که دشمن با هیچ توانی نمی‌تواند رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا را از ذهن جوانان ما پاک کند.

حجت الاسلام سرایی بیان داشت: اخلاص، فداکاری و عشق رزمندگان دوران دفاع مقدس امروز جوانان را به سمت خود جذب می‌کند و حضور آن‌ها در سرزمین‌های مقدس جبهه و جنگ نشان از زنده بود آن‌ها دارد و خاک این مناطق محل به خون خلطیدن جوانان مخلص و خدایی بود که با نثار خون خود استقلال و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و ما باید یاد شهدا و جبهه و جنگ را برای همیشه زنده نگه داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha