پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی، راهیان نور را بستر و زمینه‌ای برای زنده نگه‌داشتن جوانان دانست و گفت: امروز جوانان پیش‌قراولان جنگ نرم فرهنگی هستند که حضور آن‌ها در مناطق عملیاتی، تحکیم‌بخش بنیه‌های اعتقادی-معنوی آن‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه گذشته، در اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور، راهیان نور را بستر و زمینه‌ای برای زنده نگه‌داشتن جوانان دانست و اظهارداشت: امروز جوانان پیش‌قراولان جنگ نرم فرهنگی هستند که حضور آن‌ها در مناطق عملیاتی، تحکیم‌بخش بنیه‌های اعتقادی-معنوی آن‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه حضور جوانان در مناطق عملیاتی سبب آشنایی آن‌ها با حماسه و آرمان‌های شهدا می‌شود، گفت: همه باید بدانند که دفاع ما «مقدس» بود؛ چراکه این حماسه و جنگ ما جلوه الهی به خود گرفته بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، عنوان کرد: جبهه برای شهدا سختی نداشت؛ بلکه آن‌ها در این فضا عاشقانه حضور داشتند و به‌سوی لذت‌های معنوی پرواز کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی، در پایان جلوه حقیقی شهدا را تبعیت محض از ولایت‌فقیه دانست و تصریح کرد: به‌راستی‌که حماسه هشت سال دفاع مقدس تجلی ولایتمداری بود و شهدای والامقام ما در تبعیت از ولایت، تا آخرین قطره خون خود، ایستادند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha