جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار غلامحسین غیب پرور

حوزه/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با بیان اینکه مسئولان به قدرت ایمان و اراده جوانان اعتماد داشته باشند، گفت: اگر جوانان را باور کنیم و به آن‌ها اعتماد داشته باشیم، آینده انقلاب بیمه خواهد شد، باید این نگاه در میان مسئولان کشور ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، شامگاه گذشته در جشنواره ملی «رهاورد سرزمین نور» که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، با تأکید بر استخراج معارف ناب دفاع مقدس، اظهارداشت: دفاع مقدس گنجی است که باید آن را استخراج کرد و برای این مهم سال‌ها نیاز است تا آموزه‌های این گنج عظیم بررسی و مورد تحلیل قرار گیرد.

وی دفاع مقدس را تشبیه به حماسه عاشورا و کربلا کرد و گفت: ملت ما در دفاع مقدس به تبعیت از امام راحل و بدون در نظر گرفتن محاسبات دنیوی در مقابل دشمن ایستادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهدای ما در قابل تجهیزات و قدرت دشمن نلرزیدند و نهراسیدند بلکه مکتب مقاومت و ایستادگی را در پیش گرفتند و دشمن را به‌زانو درآوردند.

پیروز قهرمانانه میدان نبرد هشت‌ساله

سردار غیب‌پرور ادامه داد و اذعان کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان، در مقابل سلاح و امکانات دشمن هیچ بودند! اما به پیروی از مکتب حسینی در مقابل دشمنان و مستکبران ایستادند و قهرمانانه پیروز میدان نبرد هشت‌ساله شدند.

وی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس مایه عزت انقلاب اسلامی شد، اظهار کرد: همه دشمنان از شرق و غرب عالم دست در دست هم دادند، تا انقلاب نوپای اسلامی ما را زمین بزنند، علت این عصبانیت آن‌ها این بود که ما فریاد استقلال و عزت و اعتلای اسلام را سر می‌دادیم این تنها کلام امام راحل ما بود.

سردار غیب‌پرور عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس همه مردم ما غیرتمندانه وارد صحنه شده و به تکلیف خود عمل کردند و حامی اسلام و انقلاب شدند و ارزش‌های اسلامی چون ایثار، فداکاری، صبر و استقامت را به نمایش گذاشتند.

راه نجات، رستگاری و فلاح کشور باور کردن جوانان است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه معدل سن شهدا در دوران دفاع مقدس ۲۲ سال و نیم بود، گفت: عالم باید بداند که جوانان ما در ایام جنگ برای دفاع از عقیده کمر همت بستند و در خط مقدم قرار گرفتند و سختی‌ها را به جان خریدند.

وی با تأکید بر اینکه امروز راه نجات، رستگاری و فلاح کشور باور کردن جوانان است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نسبت به جوانان اهمیت ویژه‌ای قائل هستند، بیانات ایشان از سر حکمت است و در تعریف از جوانان تعارف نمی‌کنند.

سردار غیب‌پرور افزود: اگر جوانان را باور کنیم و به آن‌ها اعتماد داشته باشیم، آینده انقلاب بیمه خواهد شد، باید این نگاه در میان مسئولان کشور ایجاد شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان مناطق عملیاتی را میقات عشق و میعادگاه عاشقان دانست و اظهارداشت: زائران سرزمین نور باید بدانند که سفیران شهدا هستند و باید نام و یاد شهدا را زنده نگه دارند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha