پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ نشست معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی با مدیران پایگاه های فرهنگی و اجتماعی بیرجند

حوزه/ مسئول نمایندگی ولیّ فقیه در سپاه فجر فارس به وظایف طلاب و مطالبات مقام معظم رهبری پیرامون این امر اشاره کرد و گفت: حدود ۱۰۰ نفر از طلاب در مجموعه سپاه نمایندگی ولیّ فقیه در استان فعالیت می کنند که یکی از برنامه های اصلی آنان در این مقطع زمانی که دشمنت به دنبال تخریب چهره روحانیت است، تعییر نوع گفتمانی است که در برخی مکان ها به وجود آمده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد حاجی زاده، صبح امروز در گردهمایی روسای تبلیغات استان فارس که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه باید از خود نمایی دست بکشیم و به خدا نمایی برسیم، اظهار داشت: باید سرفصل های بیانیه گام دوم انقلاب که منشور ولی فقیهو به نوعی بار شرعی و فانونی دارد را تبیین، تفسیر و تبلیغ کنیم.

وی به وظایف طلاب و مطالبات مقام معظم رهبری پیرامون این امر اشاره کرد و افزود: حدود 100 نفر از طلاب در مجموعه سپاه نمایندگی ولی فقیه در استان فعالیت می کنند که یکی از برنامه های اصلی آنان در این مقطع زمانی که دشمنت به دنبال تخریب چهره روحانیت است، تعییر نوع گفتمانی است که در برخی مکان ها به وجود آمده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون وظایف طلاب، ادامه داد: باید با عملکرد مطلوب در مناطق این نگاه را برگردانیم که مردم ارزش های طلاب را در عمل ببینند.

وی با بیان اینکه ایفای نقش موثر و پررنگ در نظام را وظیفه روحانیون دانست و عنوان کرد: طلاب نباید غافل باشند چراکه طلاب وارث بزرگانی مانند شهید نواب صفوی ها، شهید بهشتی، مطهری و مفتح و حضرت امام خمینی(ره) هستند، در این مقطع تاریخی ما وظیفه داریم برای تثبیت جایگاه نظام تلاش کنیم.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه طلبه اگر سیاست و تدبیر نداشته باشد و دشمن را به خوبی نشناسد نمی تواند بصریت بخش باشد، ابراز کرد: فردی که عالم به زمان نباشد و دشمنان را به خوبی نشناسد قطعا در معرض تهاجم فرهنگی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: طلبه باید قدرت تحلیل سیاسی داشته باشد چراکه دشمن ایجاد شبه کرده است و وظیفه ما است که بتوانیم شبهات را از بین ببریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس تصریح کرد: باتوجه به مشکلات مردم و جامعه، رسیدگی فقط مسئله گویی نیست، بلکه باید در عمل نیز نشان دهیم که این دو امر لازم ملزوم یکدیگر هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha