پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی شورا سازمان تبلیغات فارس

حوزه/ رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي فارس با بیان اینکه در شیوه تبلیغ باید تجدید نظر شود، گفت: باید شیوه های مطلوبی در منبرها و تبلیغ ها ارائه دهیم، ارتباط گرفتن با مخاطب نیز باید مورد توجه روحانیون قرار گیرد، هنگامی که روحانیت نتواند ارتباط مطلوبی برقرار کند اجرای فعالیت ها و تبیین مطالب امکان پذیر نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد رضایی، صبح امروز در گردهمایی روسای تبلیغات استان فارس که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد، با اشاره به پایان رسیدن دهه چهارم انقلاب اظهار داشت: انقلاب دهه پنجم خود را با فعالیت های بیشتری به کوری چشم دشمنان آغاز کرده و قطعا این مسیر  را با قدرت ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه باید فرازهای گام دوم انقلاب را به خوبی تبیین کنیم، افزود: پس از تبیین مطالب باید بتوانیم آن را به خوبی اجرا کنیم.

رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي فارس به تیین افق روشن در بیانیه گام  دوم انقلاب که مفام معظم رهبری فرمودند اشاره و تصریح کرد: فردی که نظریات امام را زیر سوال برده و حکومت ولایت فقیه را قبول ندارد در یکی از سخنرانی های مهم خود بیان می کند که اگر یک روز بنا باشد  بین شاه و امام یکی را انتخاب کنم قطعا امام را انتخاب می کنم چراکه امام را یک فیلسوف می دانستند.

وی به جایگاه روحانیت در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: امروز نمی شود با منبر خشک مردم را جذب کرد امروز روحانیت باید به روز باشد هرچند تبلیغ سنتی نیز باید به قوت خود باقی بماند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه در شیوه تبلیغ باید تجدید نظر شود، ابراز کرد: باید شیوه های مطلوبی در منبرها و تبلیغ ها ارائه دهیم، ارتباط  گرفتن با مخاطب نیز باید مورد توجه روحانیون قرار گیرد، هنگامی که روحانیت نتواند ارتباط مطلوبی برقرار کند اجرای فعالیت ها و تبیین مطالب امکان پذیر نخواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha