پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شمخانی

حوزه/ شمخانی گفت: سال ۹۸ انتخابات را در پیش داریم و باید نمایندگانی را انتخاب کنیم که تفکر انقلابی داشته باشند و در جهت حل مشکلات مردم قدم بردارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، علی شمخانی، امروز در یادواره شهدای بدر و خیبر که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: گرامیداشت شهدا برای کتابخانه‌ها نیست برای عبرت‌گیری، عملیاتی و به کارگیری تجربه‌های موفق جنگ و شهدا برای رهنمون سازی به آینده بهتر است.

وی افزود: یاد شهدا نباید در خاطره‌گویی و شعر سرایی خلاصه شود، شهدا الگو و اسوه هستند، شهیدان باکری در همه شاخصه‌ها الگو هستند و آذربایجان‌غربی‌ فقط باکری را ندارد ترکیب ۳۷ هزار شهید بومی و غیر بومی در حفظ انقلاب الگوی بزرگی برای جامعه هستند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: علت توفیق شهدا و لرزه انداختن بر اندام صدام و حامیان او نگاه به جماران بود و امروز هم راه نجات ما نگاه به حسینیه امام خمینی(ره) است، قطار انقلاب با دو ریل تفکر انقلابی در داخل و تفکر مقاومت در منطقه حرکت می‌کند، قطار انقلاب عراق صدام متخاصم را به یک کشور متحد و همراه جمهوری اسلامی تبدیل کرد.

شمخانی افزود: انقلاب با دو قطار تفکر داخلی که برگرفته از عزت، اقتدار، هیهات منا الذلة، آیات قرآن و تفکر پیر جماران بود، و این تفکر آن روز هم مخالف داشت و امروز هم مخالف دارد، اما عرصه‌های پیروزی در جایی است که تفکر انقلابی حاکم است.

وی بیان داشت: همزمان با تفکر انقلابی در داخل ریل تفکر مقاومت انقلاب اسلامی در خارج هم در مقابل محور بی‌ثبات سازان و بی‌ثبات خواهان در طول این چهل سال ایستاد و اولین کسی که ابهت آمریکا را شکست و اعلام کرد آمریکا لیاقت اداره جهان را ندارد امام امت بود و در طول این چهل سال هر کجا با غرب رو در رو شدیم با اندک هزینه‌ای پیروز شدیم و این را خود غربی‌ها اعتراف می‌کنند که ایجاد اتحاد در عراق و لبنان و حفظ بشار اسد در سوریه نمونه‌ای از این پیروزی‌ها است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اضافه کرد: تا زمانی که تفکر انقلابی در کشور باشد در همه زمینه‌ها پیروز خواهیم بود و امروز خیلی قوی‌تر از روزهای اغاز انقلاب هستیم و باید سال ۹۸ را به سال شکست بی‌ثبات‌سازان در تضعیف اقتصاد کشور، تبدیل کنیم و این امکان‌پذیر است، باید تفکر انقلابی در حوزه اقتصاد، مقابله با تحریم و معیشت مردم به کار گرفته شود و با سرعت بیشتر در جهت توسعه گام دوم انقلاب قدم برداریم.

وی با اشاره به انتخابات ۹۸ و لزوم انتخاب تفکر انقلابی گفت: سال ۹۸ انتخابات را در پیش داریم و باید نمایندگانی را انتخاب کنیم که تفکر انقلابی داشته باشند و در جهت حل مشکلات مردم قدم بردارند، در جنگ هر کسی که قابلیت ایثارگری و تفکر انقلابی داشت می‌توانست فرمانده باشد و تفکر انقلابی حفظ تمامیت ارضی کشور و حل مشکلات معیشتی مردم باشد و همه باید در این جهت بسیج شوند و انتخاب تفکر انقلابی در انتخابات ۹۸ پیام امروز شهدا است.

شمخانی تاکید کرد: ما باید در داخل تفکر انقلابی و در خارج و منطقه به مقابله با بی‌ثبات‌سازان ادامه دهیم و از تجربه گذشته درس بگیریم و در جهت پیروزی و سربلندی کشور قدم برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha