پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیرکل دفتر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سند طرح تحول که تدوین شود بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد، امید داریم طرح تحول در تیرماه تابستان ارائه شود، که در این طرح راهبردهای اساسی نیز مطرح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز،‌ حجت‌الاسلام محمد طهماسبی، در نشست تخصصی تبیین گام دوم انقلاب اسلامی با حضور روسای تبلیغات اسلامی استان فارس که در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد، با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات نقش مهمی در اجرای فعالیت های فرهنگی دارند، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت این مجموعه را به دلیل اینکه یک سازمان مردمی است دوچندان کرده است.

وی با بیان اینکه تقسیم کار و هم افزایی باید در نهادها به ویژه سازمان تبلیغات انجام شود، افزود: باید با کار گروهی و جمعی فعالیت ها را پیش ببریم و لازمه آن نیز افزایش گفتمان ها است.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی به موضوع اعتبارات و بودجه اشاره و تصریح کرد: 202 میلیارد تومان بنا شده تا برای تصویب به مجلس ارائه شود، اما بودجه ای که به مجلس ارائه و تصویب شد 150 میلیارد بود که برای سازمان اینچنین بسیار کم است.

وی عنوان کرد: رویکرد دینی این است که با مشارکت مردم بودجه ها را تامین کنیم، باید ذهن مردم را قانع کنیم که هزینه برای دین کردن شاید از اطعام نیز بالاتر باشد.

حجت الاسلام طهماسبی تاکید کرد: طرح تحول که تدوین شود بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد، امید داریم طرح تحول در تیرماه تابستان ارائه شود، که در این طرح راهبردهای اساسی نیز در مطرح خواهد شد.

وی به فعالیت های سازمان تلیغات اشاره و بیان کرد: کار سازمان تبلیغات ارائه و تبلیغ اسلام ناب محمدی است که از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین باید در این زمینه انقلابی فعالیت کنیم.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: فعالیت انقلابی به نوعی معامله با خداوند است و معامله با خداوند موجب باز شدن عرصه های مختلف برای فرد می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha