جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حاجی صادقی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی، با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه «خدمت به مردم بزرگ‌ترین مبارزه با استکبار است»، گفت: اگر مسئولین با بی‌توجهی به خدمتگزاری مردم، بخواهند در برابر دین ما بایستند، حوزه با آن‌ها مقابله سختی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، امروز در یادواره ۲۳۹ شهید روحانی استان خوزستان، با بیان ارزش و جایگاه رفیع شهادت، اظهارداشت: شهدا نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند و در حیات جاودانه هستند و با توجه به اینکه به سرچشمه حیات متصل شده‌اند، نه‌فقط خود زنده است، بلکه حیات‌بخش و زنده کننده جامعه نیز می‌باشد.

وی با اشاره به اهمیت حضور در مراسمات منتسب به شهدا، حضور در این مراسمات را لازمه‌ی کسب حیات طیبه از محضر شهدا دانست  و تصریح کرد: این حیات طیبه تنها در پرتو عمل صالح و تقرب به الله محقق خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در ادامه گفت: دین ابزار و وسیله حرکت در مسیر بندگی و خروج از زندگی خاکی در راه رسیدن به حیات افلاکی را به انسان‌ها می‌دهد.

وی افزود: تمام اعمال و عباداتی که دین برای انسان‌ها همچون نماز، روزه و...، قرار داده، همگی در مسیر قرب و رساندن انسان به هدف خلقت است؛ اما تنها یک ابزار است که خداوند به آن وعده‌ی سعادت حتمی داده و آن «شهادت» است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی، با بیان اینکه شهادت اوج سعادت بشر است، افزود تمام هدف انسان از دین‌داری رسیدن به قرب الهی است که این مهم در شهادت به نحو تمام و کمال، محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی همچنین گفت: به برکت عزتی که خون شهدا به انقلاب اسلامی داده است، اسرائیلی که در ۶ روز تمام ارتش‌های عربی را در هم کوبید، امروز یارای مقاومت ۴۸ ساعته در مقابل بچه‌های حزب‌اللهی در فلسطین و لبنان را هم ندارد.

وی همچنین اظهارداشت: شهدای ما هر آنچه داشتند، در راه خدا فدا کرده و خداوند یاد کسانی که در راه او ایثارگری و جانبازی می‌کنند را زنده نگاه خواهد داشت؛ به همین خاطر دفاع مقدس و خون شهدای ما همواره زنده و جاودان خواهد ماند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، خطاب به طلاب گفت: شعار ما باید همان شعار حضرت عباس(ع) باشد، که اگر تمام زندگی ما در این راه فدا بشود، بازهم از دین خود حمایت خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی، با تأکید بر اینکه اگر دشمن در مقابل دین ما بایستد، در مقابل تمام دنیایشان خواهیم ایستاد، تصریح کرد: امروز حوزه علمیه، از همیشه بیدارتر و هوشیارتر بوده و با تمام وجود در مقابل مستکبران و ایادی آن‌ها ایستاده است.

وی در پایان با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه «خدمت به مردم بزرگ‌ترین مبارزه با استکبار است»، اظهارداشت: اگر مسئولین با بی‌توجهی به خدمتگزاری مردم، بخواهند در برابر دین ما بایستند، حوزه با آن‌ها مقابله سختی خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha