جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی بهمنی مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان صحنه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان صحنه با اشاره به اینکه اهداف و آرمانهای حضرت امام(ره) و شهدای گرانقدر سند راهبردی نظام اسلامی است، گفت: شهدا امروز بر عملکرد ما خصوصا مسئولین نظاره می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه،حجت الاسلام علی بهمنی، به مناسبت گرامیداشت روز شهید با حضور درگلزار شهدای صحنه در جمع طلاب، اساتید و مسئولین، ضمن ایراد سخن،گفت: برگرفته از معانی آیات قرآن شهدا زنده اند و در نزد خدای خود روزی می خورند، و این ما هستیم که دنیا ما را به خود مشغول نموده است.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه با اشاره به اینکه از صدر اسلام تا کنون برای دفاع از حریم الهی و اسلام عزیز، عده ای جان خود را فدا نمودند، گفت: در مسیر مبارزه حق با باطل، ائمه هدی(ع) برای اعتلای کلمه حق تلاش نمودند و نهایت امر به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه شهادت مرام و مسلک خوبان درگاه الهی است، گفت: پوشیدن خلعت مبارک شهادت به تن هر کس آراسته نیست و باید برای رسیدن به فیض عظمی خود را خالص نمود.

حجت الاسلام بهمنی با اشاره به اینکه حضور ما در گنار تربت پاک شهدا، نشان از بیعت مجدد با آرمانهای نظام اسلامی است، گفت: شهدا زنده هستند و اعمال و رفتار ما را مشاهده می کنند، با رفتن خود رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند.

وی با بیان اینکه شهادت مرز زمین و آسمان است و شهدا مرزبانان همیشه  بیدارند، گفت:شهیدان پیامبران حماسه اند که به ما مسئولیتی ممتد که در لحظه لحظه زندگی مان جاری است، به امانت سپرده اند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه با اشاره به اینکه اهداف و آرمانهای حضرت امام(ره) و شهدای گرانقدر سند راهبردی نظام اسلامی است، گفت: شهدا امروز بر عملکرد ما، خصوصا مسئولین نظاره می کنند.

حجت الاسلام بهمنی در ادامه مراسم تجلیل از روز شهید و ادای احترام به استوره های ایثار در گلزار شهدای شهرستان صحنه، به همراه جمعی ازمسئولین درمنزل یکی ازخانواده های شهدا، گفت: شهدا را جز شاهدان حقیقت، کسی نمی فهمد و حقیقت را با چشمی غیر از دل، نمی تواند دید.

وی با بیان اینکه آن که رتبه و جایگاه شهید را فهمید، پویایی را سرلوحه هستی خویش قرارداد، گفت: آن که از شهید، جز لقب و نامی نمی داند، تنها دل را به سکونت در کوچه ای آرام که به نام شهیدی آذین شده، خوش می دارد.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه در پایان مراسم تکریم از پدر شهید گفت: اما فریاد ممتد شهید در ثانیه ثانیه زمان جاری، فریادی که ریشه در «هل من ناصر ینصرنی» سیدالشهدا داشته و امتدادش تا ظهور موعود(عج) ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha