جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بهرام سرمست، استاندار قم

حوزه/ استاندار قم، خدمت به مردم و زوار شهر مقدس قم را افتخار بالایی برای مسئولان این شهر و استان دانست.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، دکتر بهرام سرمست عصر امروز طی سخنانی در دیدار تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به برگزاری جلسات متعدد ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر در سطح استان قم اظهار داشت: ما در برهه ی کنونی، مسئولان مدیران استان را موظف کرده ایم تا در راستای حل نقاط ضعف مجموعه های تحت امر خود، در راستای خدمت به زائران برنامه ریزی زمانبندی شده و عملیاتی داشته باشند.

وی خدمت در شهر مقدس قم را توفیق بزرگی برای مسئولان این شهر و استان دانست و گفت: خدمت صادقانه در این شهر بی شک امداد خداوند متعال را به همراه خواهد داشت.

سرمست همچنین با بیان اینکه همه ما در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) قرار داریم ابراز داشت: البته این مساله چیزی از مسئولیت مدیران کم نمی کند و لذا باید در جهت اعتلای شهر مقدس قم تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران نیز طی سخنانی در این دیدار خدمت در نظام جمهوری اسلامی را توفیق بالایی برای کارگزاران نظام اسلامی و دولتمردان برشمرد و گفت: کسب فرصت خدمت در استان قم که پایگاه اهل بیت(ع) است، توفیق ویژه ای می طلبد.

وی حضور مراجع عظام تقلید و وجود حوزه های علمیه در قم را مورد توجه قرار داد و افزود: کسانی هم که به شهر مقدس قم می آیند به لحاظ اعتقادی متفاوت از سایر افراد هستند.

تولید مسجد مقدس جمکران همچنین با اشاره به حضور باشکوه مردم قم و زائران سایر شهرها در مسجد مقدس جمکران در ایام سال به خصوص در نیمه شعبان بیان داشت: سفر به شهر قم در ایام نیمه شعبان طی 4 سال گذشته، سالانه 16 درصد افزایش یافته است.

رحیمیان افزود: به لطف الهی وحدت و همدلی میان استانداری و دستگاه های دولتی حول خدمت به زائران مسجد مقدس جمکران کم نظیر است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha