جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 485786
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت ارشاد سمنان

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از لغو سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، در جمع خبرنگاران، با اشاره به لغو سفر وزیر ارشاد به سمنان اظهار داشت: علت لغو این سفر وجود یک برنامه غیرمترقبه برای وزیر ارشاد بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: سید عباس صالحی و هیات همراه قرار بود در بدو ورود به استان سمنان با حضور در مرقد شهدای گمنام به قرائت فاتحه پرداخته و در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان نیز حضور داشته باشند.

وی دیدار با برخی از هنرمندان و پیشکسوتان استانی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای صالحی در سفر به سمنان عنوان کرد.

حجت الاسلام فضیلت با اشاره به برگزاری جشن پنج هزارمین شماره روزنامه پیام سمنان گفت: حضور صالحی در این جشن نیز در برنامه سفر پیش بینی شده بود.

وی تاکید کرد: برگزاری چنین جشن هایی سبب ایجاد نشاط در جامعه رسانه ای می شود و اصحاب جراید از این جشن ها استقبال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: وزیر ارشاد هم چنین قرار بود در آئین اختتامیه هفته فیلم و عکس سمنان حضور یابد.

وی گفت: علی اصغر کاراندیش معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با سفر به استان سمنان، فردا در آیین اختتامیه هفته فیلم و عکس و جشن روزنامه پیام این استان شرکت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha