پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 485793
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
۱

حوزه/ تاکید نماینده ولی فقیه بر مقابله جدّی با قاچاق سوخت تا برگزاری جلسه ارائه مقالات علمی طلاب خوی با حضور اساتید قم از اخبار استان آذربایجان غربی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در جلسه شورای اداری استان که با حضور علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار شد، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در پایان سال عملکرد خود را محاسبه کرده و به مردم گزارش دهند که محاسبات موجب برطرف شدن کسورات خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی افزود: آذربایجان‌غربی به دلیل هم‌مرز بودن با سه کشور باید مورد عنایت ویژه قرار گیرد و شورای عالی امنیت ملی در این مورد خصوصا مقابله با قاچاق سوخت باید تدابیر جدی اتخاذ کند.

امنیت کشور حاصل جانفشانی شهدا است

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی امام جمعه شهرستان پلدشت در همایش بزرگداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهدا که در دفتر امام جمعه شهرستان پلدشت برگزار شد، با اشاره به مقام والای شهداء گفت: امنیتی که امروز در کشور ما وجود دارد مدیون خون شهداء است و آسایش خانواده‌های شهداء افتخاری برای کشور است.و باید قدردان ایثارگری‌ها و خون شهداء باشیم و حفظ و ترویج جایگاه شهداء وظیفه همه ما است.

جلسه ارائه مقالات علمی طلاب سطح دو و سه مدرسه علمیه خوی با حضور اساتید کشوری

طلاب سطح دو و سطح سه قم مقالات علمی خود را با حضور حجت الاسلام سید حسینی از اساتید حوزه علمیه قم ارائه دادند و از مقالات خود دفاع کردند.

جمع کردن پول دانش‌آموزان یک مدرسه برای کمک به نیازمندان

دانش‌آموزان مدرسه افلاکیان که مدیریت آن را حجت الاسلام علی اسکندری به عهده دارد پول‌های خود را که در نظر داشتند برای آتش‌بازی چهارشنبه اخر سال هزینه کنند، جمع کرده و برای نیازمندان هدیه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha