جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام میناپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: تفریح و شادی سالم از ضرورت های بهداشت روانی و مورد تاکید دین مبین اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه نفریح سالم از تاکیدات دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) برای تجدید روحیه و قوای جسمی و فکری افراد است، بیان داشت: تفریح سالم و شادی در چارچوب دستورات دینی، موجب آرامش حقیقی و باطنی انسان می شود .

وی با بیان اینکه در منابع دینی آمده است که با تفریح سالم می توانید زندگی را مدیریت کنید، اظهار کرد: شادی و تفریح سالم از نیازهای مهم روحی انسان محسوب می شود .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه دین مبین اسلام تفریح شالم را عاملی مهم در خشنودی و آرامش خاطر انسان می داند، ادامه داد: تفریح سالم عاملی موثر در نشاط و افزایش سلامت اجتماعی جامعه است .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با بیان اینکه تفریح سالم باید موجبات خودشناسی و خداشناسی را برای انسان فراهم آورد، خاطر نشان کرد: سفر و تفریح نباید موجبات خشم خدا را برانگیزد، چرا که هدف از یک تفریح و سفر سالم ارتقاء معنویت و خداشناسی است .

وی در پایان یادآور شد: تفریح و لذت سالم سفر ، باید به گونه ای باشد که به تفکر دینی انسان خدشه ای وارد نشود و همواره موجب خداشناسی افراد شود.

انتهای پیام

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha