سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
گ

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان با بیان اینکه اگر فرازهای بیانیه گام دوم انقلاب را در حوزه های علمیه و دانشگاه ها برای جوانان و دانشجویان تدریس و تبیین کنیم، عظمت خودش را به دست خواهد آورد، گفت: هرچند اقدامات خوبی در دانشگاه ها و حوزه های علمیه انجام شده، ولی کافی نیست و نیاز به کار و تلاش بیشتری می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، در همایش حمایت حوزویان از بیانیه گام دوم انقلاب که در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج شهرستان  کاشان برگزار شد، انقلاب اسلامی ایران با گذشت 40 سال را پایدارترین انقلابهای جهان دانست و با بیان اینکه رئیس یک مرکز پژوهشی در آمریکا پیامبراکرم(ص) را اولین شخصیت جهان بشریت عنوان می کند، گفت: این فرد از رهبر جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها رهبری که لیاقت رهبری دنیا را دارد، نام می برد.

مدیرحوزه علمیه کاشان ادامه داد: این کارشناس آمریکایی  اداره کردن تخصصی حوزه های علمیه برای آماده شدن حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) را مهمترین شاخص رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رهبری دنیا می داند.

وی با بیان اینکه اگر فرازهای بیانیه گام دوم انقلاب را در حوزه های علمیه و دانشگاه ها برای جوانان و دانشجویان تدریس و تبیین کنیم، عظمت خودش را به دست خواهد آورد، گفت: هرچند اقدامات خوبی در دانشگاه ها و حوزه های علمیه انجام شده، ولی کافی نیست و نیاز به کار و تلاش بیشتری می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی با بیان اینکه روحانیون و حوزه های علمیه میراث دار هزاران شهید، خصوصا شهدای روحانی هستند، گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در تکمیل منشور روحانیت در گام دوم انقلاب قدم های جدی را برداشته است امیدواریم  ما نیز به عنوان سربازان امام زمان (ع) بتوانیم جدی تر و بهتر در این عرصه وارد شویم.

وی با بیان اینکه تبیین گام دوم انقلاب در مدارس علمیه منطقه کاشان جدی گرفته شده است، گفت: ان شاءالله بتوانیم از این نعمت عظیمی که خداوند متعال به ما داده، درست بهره برداری کنیم .

حجت الاسلام شمس الدین احمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران کاشان نیز در این همایش با اشاره به نقش روحانیون و حوزه های علمیه در عملیاتی سازی گام دوم انقلاب، اظهار کرد: همان طور که روحانیون و حوزه های علمیه از آغاز نهضت اسلامی ایران پرچم دار انقلاب بوده اند در تبیین و عملیاتی سازی بیانیه گام دوم انقلاب نیز باید پرچم دار باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha