شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
چهارمین کنفرانس علما و مشایخ پاکستان

حوزه/ چهارمین کنفرانس سالانه و بین المللی علما و مشایخ با حضور علمای مذاهب و نقاط مختلف پاکستان در جامعة الکوثر اسلام آباد پاکستان برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، چهارمین کنفرانس سالانه و بین المللی علما و مشایخ در جامعة الکوثر اسلام آباد پاکستان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین شیخ محسن علی نجفی رئیس جامعة الکوثر و رئیس مدارس اهل بیت پاکستان برگزار شد. در این کنفرانس علمای سرشناس مذاهب اسلامی پاکستان شرکت کردند و در محور وحدت امت سخن گفتند.

علاوه بر علمای مذاهب مختلف و مهمانانی از نقاط مختلف پاکستان شخصیت هایی همچون حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی رهبر شیعان پاکستان و نائب رئیس اول شورای همبستگی اسلامی پاکستان جناب آقای لیاقت بلوچ دبیر مرکزی جماعت اسلامی پاکستان و حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نجفی نماینده جامعة المصطفی در پاکستان در این گنفرانس حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در این کنفرانس گفت: آنچه ما را زیر این سقف جمع نموده، اسلام است و قرآن است و پیامبر و خانه کعبه پس باهم بر این نکات مشترک متحد باشیم و برای عظمت امت اسلامی و برای عظمت پاکستان که نامش از پاکان است دست به دست هم داده برنامه ریزی داشته باشیم.

وی افزود: ما این راه را باید از خانواده خود شروع کنم چون قرآن فرموده «قُوا أَنفُسَكُمْ وَأَهْلِيكُمْ نَارًا...» و بعد به دیگران برسیم چون حکم خداوندی است که: «وَأَنذِرْ عَشِيرَتَكَ الْأَقْرَبِينَ...». ما باید عظمت اسلام را حفظ کنیم و توجه داشته باشیم که دشمن در کمین است و می خواهد اساس اسلام را از بین ببرد. دشمن نگاه نمی‌کند که بعد از قرائت سوره فاتحه، الحمدلله می‌گوئیم یا آمین، هدف دشمن اصل اسلام و مسلمانان هستند و برای آنها فرق نمی کند که ما دست بسته نماز می خوانیم یا دست باز. دشمن می خواهد دست ما را قطع کند و هدفش اصل اسلام و مسلمانان هستند و از این رو ما وظیفه داریم همه باهم در مسیر اعتلای اسلام و عظمت مسلمانان و این کشور دست در دست هم دهیم و در مقابل دشمن، متحد و هم صدا باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha