سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
احمد رحیم زاده، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور

حوزه/ رحیم زاده با اشاره به نقش ویژه طراحان انقلابی در جریان سازی راهیان نور، گفت: مجموعه رسانه‌ای راهیان نور بستری برای تقویت رویش‌های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، احمد رحیم زاده، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور، در نشست تخصصی طراحان راهیان نور که با عنوان «آیینه ماندگار» برگزار شد، با اشاره به حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور، اظهارداشت: راهیان نور یک فرهنگ و یادمان‌ها های دفاع مقدس یک دژ فرهنگی است که باعث رشد تعالی جامعه می‌شود.

وی با اشاره به پرورش استعداد‌های انقلابی در راهیان نور، گفت: مجموعه رسانه‌ای راهیان نور بستر مناسبی برای رویش استعداد‌ها در جهت تربیت نیروهای کارآمد برای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد مرکزی راهیان نور، با بیان اینکه فضای راهیان نور حرکتی بصیرت گونه است، تصریح کرد: بسیاری از دشمنان در تلاش هستند تا دفاع مقدس را به فراموشی سپارند اما زائرین راهیان نور هستند که همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

وی با اشاره نقش طراحان انقلاب اسلامی در جریان سازی راهیان نور، افزود: طراحان با ایجاد یک اثر هنری، مسیری روشن در القای هویت فرهنگی اسلامی جامعه ترسیم می‌کنند.

رحیم زاده در پایان با تأکید بر اینکه یکی از وظایف رسانه‌ای راهیان نور کادر سازی و تربیت نیروهای متخصص است، بیان کرد: هنر و رسانه وسیله‌ای برای القای هویت اصیل جامعه است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha