پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
گردهمایی طلاب و فضلای استان مازندران در مدرسه علمیه فیضیه

حوزه/ امروز نیازمند حضور گروه های تبلیغی در استان مازندران هستیم تا بتوانیم از این نفوذ اجتماعی برای اصلاح ناهنجاری ها استفاده نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مهندس حسین زادگان، استاندار مازندران در همایش طلاب و فضلای مازندرانی مقیم قم که پیش از ظهر امروز در مدرسه  علمیه فیضیه قم برگزار شد، اظهار داشت: از حضور این تعداد طلبه و روحانی در استان قم به وجد آمده ام و این جمعیت نشان دهنده ظرفیت عظیم نیروی انسانی است که استان مازندران صاحب آن است.

وی ابراز داشت: یکی از دلائل عقب ماندگی های استان مازندران این است که ما در کنار هم کار نکرده و با همفکری، همیاری، همکاری و تعامل با یکدیگر به پیش نرفته ایم.

استاندار مازندران خاطرنشان ساخت: استان مازندران به لحاظ منابع انسانی از ظرفیت بالایی برخوردار است که خود را در بخش های گوناگون نشان داده اند.

مهندس حسین زادگان تصریح کرد: در سایه مدیریت و درایت های آیت الله طبرسی، مازندران کمتر دچار التهابات سیاسی شده و در مقاطعی شاهد بوده ایم که از حق خود گذشتند.

وی بیان داشت: ما اعتقاد داریم که همه با هم استان را هدایت و مدیریت نماییم و در سایه انتقادات، پیشنهادات، نظرات و ... می توانیم مشکلات این استان را مرتفع نماییم.

استاندار مازندران اظهار داشت: ما در هیچ زمینه ای جز مدیریت در استان مشکل نداریم؛ امروز زیرساخت ها و قوانین مناسب وجود دارد؛ اما با مدیریت مناسب است که می توانیم به مطلوب برسیم.

مهندس حسین زادگان ابراز داشت: ما باید بپذیریم که این استان برای ماست و قرار نیست شخص دیگری بیاید این استان را به توسعه برساند؛ مردم ما مستحق بهترین ها هستند و با همکاری و تعامل است که می توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: اختلافات و سلائق سیاسی به استان آسیب زده و ما احتیاج داریم که برای پیشرفت مازندران در کنار هم باشیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: امروز استان مازندران ظرفیت بالایی در بخش های گردشگری، منابع طبیعی، دریا، جنگل و ... است که اگر به درستی از این ظرفیت استفاده شود، می تواند کشور را اداره کند.

مهندس حسین زادگان بیان داشت: راه حل مشکلات امروز مازندران این است که هم مسئولین و هم مدیران دستگاه های اجرایی، تلاش شبانه روزی داشته و هم از ظرفیت مردم استفاده شود.

وی اظهار داشت: امروز نیازمند حضور گروه های تبلیغی در استان مازندران هستیم تا بتوانیم از این نفوذ اجتماعی استفاده نماییم.

استاندار مازندران ابراز داشت: گردشگری، کشاورزی، صنعت، خدمات و ... قطب هایی است که در استان ما وجود داشته و ما باید سهم خود را از این قطب ها بگیریم.

مهندس حسین زادگان خاطرنشان ساخت: مشکلات استان مازندران با چند استانی شدن آن حل نخواهد شد؛ مگر وقتی استان گلستان از ما جدا شد، مازندران پیشرفت محسوس داشت؟ عقب افتادگی استان به این دلیل است که در کنار هم قرار نگرفتیم؛ تقسیم بندی استان منفعتی برای ما نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به دنبال ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران هستیم و رایزنی های آن نیز با دولت انجام شده و ان شاءالله این موضوع محقق خواهد شد.

یادآور می شود در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران و حجت الاسلام والمسلمین حیدری، مدیرکل اوقاف استان نیز حضور داشتند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha