جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 انجمن علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به دو مسجد در نیوزلند که نمازگزاران بی گناه را هدف قرار داد را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به دو مسجد در نیوزلند که نمازگزاران بی گناه را هدف قرار داده را محکوم کرده و انواع اعمال تروریستی و داعشی وحشیانه را رد کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

انجمن علمای یمن حمله تروریستی به دو مسجد در نیوزلند که نمازگزاران بی گناه را هدف قرار داده را محکوم کرده و انواع اعمال تروریستی و داعشی وحشیانه را رد می کند.

 

آیا مسلمانان یمن و غزه در شمار انسان ها نیستند

در بیانه علمای یمن آمده است : یمن چهار سال است که زیر بمباران هواپیماهای آمریکایی سعودی به سر می برد، اما گویی که جان مردم یمن و غزه جزء انسان ها به شمار نمی رود.

رژیم آل سعود و هیئت علمای عربستان آن باید خودشان  را محکوم کنند

در ادامه بیانیه آمده است: رژیم آل سعود و آنچه موسوم  به هیئت علمای عربستان است که جنایت و تروریسم علیه مسلمانان نیوزلند را محکوم می کنند، باید خودشان را هم محکوم کنند که در طول چهار سال مرتکب کشتار و تروریسم علیه ملت یمن می شوند و شمار آن بیش از جنایت مساجد نیوزلند است.

علمای یمن تاکید کردند:‌ در پایان از دولت نیوزلند و سایر کشور ها می خواهیم به مسئولیت خود در حمایت از مسلمانان و احترام به حقوق آن ها و مقابله با افراطی گری و کاهش خشونت علیه اسلام و مسلمین عمل کنند.

همچنین ما رژیم آل سعود و رژیم اسرائیل را مسئول تمامی جنایت هایی می دانیم که علیه ملت یمن و فلسطین مرتکب می شوند و از ملت ها می خواهیم که هشیار باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha