پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمود ملکدار

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ملک دار گفت:جشنواره سرزمین نور برای دومین سال ۲۷ اسفندماه با حضورآیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار خواهد شد و برای این جشنواره حدود۴۰۰مقاله به دبیرخانه ارسال شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکدار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، به تشریح فعالیت های ستاد راهیان نور حوزه های علمیه، در ایام نوروز پرداخت و گفت: این ستاد امسال نیر همانند سال های گذشته در چند عرصه فعالیت هایی را انجام خواهد داد که بخشی از این فعالیت ها عبارت است از اعزام 400 نفراز طلاب و روحانیون به مناطق عملیاتی جنوب به  همراه خانواده هایشان در دهه مبارک فجر و همچنین اعزام تعداد 1100نفر برای نوروز.

وی افزود: بخش دیگری از فعالیت های ستاد راهیان نور حوزه مبلغینی است که با مشارکت و همراهی سازمان بسیج طلاب و روحانیون به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند که در این بخش ۱۶۸۰۰ نفر از روحانیون در کاروان های راهیان نور دانشجویی و دانش آموزی اعزام شدند و بخش دیگر نیز اعزام150 مبلغ به یادمان های دفاع مقدس در جنوب کشور و با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه بوده است.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه خاطر نشان ساخت: برگزاری جشنواره سرزمین نور برای دومین سال از دیگر برنامه هایی است که در نظر گرفته شده که این جشنواره 27 اسفندماه با حضورآیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار خواهد شد و برای این جشنواره حدود400مقاله به دبیرخانه ارسال شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکدار افزود: در این جشنواره از برگزیدگان و همچنین از بعضی از ایثارگرانی که در عرصه راهیان نور فعالیت های چشمگیر داشته اند نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه بعضی از طلاب و روحانیون با خودروی شخصی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند گفت: برای این دسته از عزیزان طلبه که با خودروی شخصی اعزام می شوند، محل هایی تدارک دیده شده است که در اهواز و خرمشهر مدرسه سیدالشهدا، در اندیمشک مدرسه امام صادق(ع) و در شوش مدرسه امام باقر(ع) پذیرای این زائران هستند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه در پایان گفت: شماره تماس 09108919722 برای هماهنگی کلیه طلابی که به این مناطق عملیاتی اعزام می شوند در اختیار آنان می باشد.

 

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha