جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرمانده نیروی انتظامی فارس

حوزه/ فرمانده انتظامی استان فارس گفت: اگر در جامعه خود سازی داشته باشیم می توانیم با عزم راسخ و به فضل الهی در طلیعه گام دوم انقلاب تمدن اسلامی را بسازیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سردار احمد علی گودرزی صبح امروز در آیین افتتاح طرح انتظامي ترافيكي ويژه نوروز 98 که در مجتمع شهید فعال برگزار شد، با اشاره به اینکه در آستانه حلول سال نو هستیم که این ایام با میلاد با سعادت حضرت علی(ع) که افتخار شیعیان است تقارن پیدا کرده است، اظهار داشت: امیدواریم این سال جدید سالی نشاط آور همراه با توفق برای مردم باشد.

وی افزود: امیدواریم  بتوانیم با هماهنگی و هم افزایی که اتفاق می افتد مردم را که امسال شاید بیشتر از سنوات گذشته دچار مشکلات هستند خدمت گزار های خوبی باشیم.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه باید با ایجاد امنیت فعالیت های مطلوبی را انجام دهیم، تصریح کرد: با شرایط سخت بازار و بی ثباتی دنیای امروز امیدواریم مردم چند روزی در کنار خانواده به شادی هدف مند برسند، این شادی محقق نمی شود مگر اینکه نخست انسان ها خودسازی کامل داشته باشند.

وی عنوان کرد: اگر در جامعه خود سازی داشته باشیم با عزم راسخ به فضل الهی در طلیعه گام دوم انقلاب تمدن اسلامی را خواهیم ساخت.

سردار گودرزی در ادامه بیان داشت: مشاهده تلافات جبران ناپذیر موجب ناراحتی و همچنین مشاهده بی نظمی فردی در کشور اسلامی نیز دشوار است، آرزوی پلیس این است که یک روز یک نفر را جریمه نکند، امیدواریم مردم قانونمند حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه استان فارس در سه سال متوالی  رتبه کاهش تلفات را در کشور به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: 160 نفر از مردم استان فارس و مسافرین امسال کمتر از سال گذشته جان خود را از دست داده اند و کاهش تلفات، بدین معنا بوده که همه دستگاه های مرتبط در این امر تاثیرگذار هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha