پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 485991
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
معاون تهذیب فارس

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس گفت: دوره طرح «میثاق طلبگی ۲» ویژه طلاب مدارس علمیه شیراز برگزار شد.

حجت اسلام میثم همایی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، از برگزاری طرح «میثاق طلبگی  ۲» ویژه طلاب ورودی سال تحصیلی 98-97 مدارس علمیه شیراز خبر داد و اظهار داشت: این دوره طی دو روز در مدرسه علمیه مولی الموحدین(ع) شیراز برگزار شد.

وی با بیان اینکه دوره طرح میثاق طلبگی دو با حضور حدود 100 نفر از طلاب برگزار شد، افزود: مدارس علمیه محمودیه، محمدیه(ص)، امام سجاد(ع) شهید دستغیب(ره)، سفیران هدایت علی بن موسی الرضا(ع)، نخبگان، رضویه، خاتم الانبیا(ص) و منصوریه از جمله مدارسی بودند که طلاب آنان در این دوره شرکت کردند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس خاطرنشان کرد: کلاس های آموزش قرآن، احکام، انگیزه طلبگی از جمله کلاس هایی است که برای این دوره برنامه ریزی شده بود، همچنین طلاب در این طرح از اساتید اخلاق همچون حجت الاسلام و المسلمین عابدی، مدیر حوزه علمیه استان فارس و ... بهره مند شدند.

وی با بیان این که در دوره طرح میثاف طلبگی دو، از کلیه شرکت کنندگان ارزیابی سطح تلاوت قرآن وهمچنین قرائت نماز نیز به عمل آمد، اضافه کرد: تشکیل حلقات تربیتی و معرفتی و همچنین مشاوره های فردی  وگ روهی از جمله برنامه های  دیگر برگزار شده در این دوره بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha