پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اعتکاف

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اشکنان لامرد با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف گفت: این مراسم با اجرای برنامه هایی از جمله پرسش و پاسخ، بیان احکام، قرائت قرآن کریم، سخنرانی و سفره تحویل سال در مساجد محل برگزاری اشکنان انجام خواهد شد.

حجت الاسلام سید عبدالهادی هاشمی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف، اظهار داشت: این مراسم با اجرای برنامه هایی از جمله پرسش و پاسخ، بیان احکام، قرائت قرآن کریم، سخنرانی و سفره تحویل سال در مساجد اشکنان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امام جمعه اشکنان و مسئول دارالقران از جمله افرادی خواهند بود که در این مراسم به ایراد سخن خواهند پرداخت، افزود: خانم عباسی استاد مدرسه علمیه خواهران لامرد نیز در این مراسم برای خواهران سخنرانی خواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اشکنان لامرد به مکان های برگزاری مراسم اعتکاف اشاره و تصریح کرد: مراسم اعتکاف در مسجد علیخان ویژه برادران و مسجد امام سجاد(ع) ویژه خواهران نیز برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم اعتکاف نیز در روستا های پاقلات، پسبند، شهر اهل، کشکوی، خشت، رکن آباد، لاور خشت و کال برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha