پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام گنابادی نژاد

حوزه/ حجت الاسلام گنابادی نژاد با اشاره به فعالیت کانون خادمیاران عرصه تبلیغ، گفت: یکی از عرصه های خادمیاری، عرصه فرهنگی است و در این راستا کانون های خادمیاری تبلیغ در ۳۱ استان راه اندازی شده است.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» درباره استفاده از ظرفیت های حوزه های علمیه و مبلغان در آستان قدس رضوی طی سه سال اخیر، گفت: تعامل آستان قدس رضوی در بخش های مختلف آستان قدس رضوی و امضای تفاهم نامه همکاری با حوزه های خراسان رضوی، قم و اصفهان، المصطفی، دفتر تبلیغات، سازمان تبلیغات و...  داریم .

وی با اشاره به همکاری خوبی که با نهادی حوزوی در کشور صورت گرفته است، اظهار کرد: بیش از دوسال است که در قرارگاه فرهنگی زائران پیاده، سازمان دهی بی نظیری با محوریت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و مشارکت حوزویان برای ارائه خدمات فرهنگی به زائران پیاده  انجام شده است.

رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به فعالیت کانون خادمیاران عرصه تبلیغ، گفت: یکی از عرصه های خادمیاری، عرصه فرهنگی است و در این راستا کانون های خادمیاری تبلیغ  در 31 استان راه اندازی شده است.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد خاطرنشان کرد: در نوروز 98، 700 مبلغ از 31 استان به مشهد مقدس می آیند تا به زائران حضرت رضا(ع) خدمت کنند.

انتهای پیام ۳۱۳/۲۴

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha