جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گردهمایی  برنامه‌های آموزشی و فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور در قم

حوزه/ گردهمایی دو روزه تدوین و تصویب برنامه‌های آموزشی و فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور در قم به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در این گردهمایی که در مجتمع‌ باوران مهدی(عج) قم با حضور مدیران و کارشناسان ستاد اقامه نماز استان‌های قم، کرمان، مرکزی، قزوین، گلستان، مازندران، همدان، خراسان رضوی، اردبیل و گیلان و مرکز تخصصی نماز برگزار شد، برنامه‌های پیشنهادی معاونت فرهنگی این ستاد بررسی و با ارائه راهکار‌ها در برخی موارد اصلاح و تکمیل و به تصویب رسید.

در این گردهمایی منصور سرگزی معاون فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز ضمن تشکر از حضور مدیران و کارشناسان استان‌ها، گفت: تضارب آراء، رسید به نتیجه مطلوب، استفاده از تجربیات و ارائه راهکار‌های جدید و بومی سازی برنامه‌های پیشنهادی از جمله اهداف برگزاری این گردهمایی است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های آموزشی و فرهنگی ستاد اقامه نماز در سال 98 با محوریت برنامه‌ریزی در مدارس و آموزشگاه‌ها است و خلاء‌های موجود در دانشگاه فرهنگیان برطرف شد.

سرگزی افزود: برای یاوران نماز هم با توجه به استعداد‌های موجود در استان‌ها برنامه‌ریزی و از این ظرفیت استفاده مطلوبی خواهیم کرد.

براساس این گزارش در این گردهمایی دو روزه برخی مدیران و کارشناسان استان‌ها با ارائه دیدگاه‌های خود بر نحوه اجرای برنامه‌های پیشنهادی، به تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha