چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 486076
۱۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
طبیعت و محیط زیست

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: باید از طبیعتی که در معرض تهدید، تخریب و خطر است با جان و دل محافظت کرده و دوستی با طبیعت را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم.

 حجت الاسلام محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: در فرهنگ سنتی ما ایرانیان این روز که بنام سیزده بدر نامگذاری شده و  مردم در این روز به دامان طبیعت رفته و به شادی می پردازند.

وی ضمن تاکید بر اینکه در این روز باید با طبیعت مهربان باشیم، بیان کرد: سیزدهم فروردین از روزهایی است که طبیعت به دلیل بی مبالاتی و بی توجهی ما انسان ها دچار آسیب می شود. متاسفانه در سال های گذشته شاهد بودیم که این روز به تخریب طبیعت تبدیل شده که بعد از پایان شادی مردم، ضررهای جبران ناپذیری بر پیکر محیط زیست وارد می شود.

وی اظهار کرد: زباله های برجای مانده در طبیعت و یا آتش سوزی هایی که در اثر سهل انگاری هموطنان به وجود می آید، همه دست به دست هم می دهد و باعث تخریب طبیعت و محیط زیست می شود.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: باید از طبیعتی که در معرض تهدید، تخریب و خطر است با جان و دل محافظت کرده و دوستی با طبیعت را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha