چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مهرارا

مدیر مدرسه علمیه سردارین گفت: تشکیل جمهوری اسلامی، استقلال وآزادی را ارمغان آورد و امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان زنده که آنان نیز می توانند بعد از قرن ها رنج ودرد جلوه ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را ببینند.

حجت الاسلام  اسدالله مهر آرا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی گفت: 12 فروردین روز تحقق آرمان های بلند مردمی بود که در راه پیروزی انقلاب اسلامی سختی ها ومشقت های فراوانی کشیدند و شهادت بهترین فرزندان خود را دیدند.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم در یک همه پرسی باشکوه برای تحقق آرمان های والای شهدا، به استقرار نظام جمهوری اسلامی رای دادند.

 مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین تصریح کرد: ملت ایران در طول تاریخ با هدف حفظ دین و فرهنگ، پیوند بین دین و سیاست، رفع استبداد و تثبیت آزادی های دینی و سیاسی به آفرینش رویدادها همت گماشته اند  که دوازدهم فروردین سال 1358 از جمله این رویدادها ست.

حجت الاسلام مهر آرا  خاطرنشان کرد: تشکیل جمهوری اسلامی، استقلال و آزادی را ارمغان آورد و امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان  زنده کرد که آنان نیز می توانند بعد از قرن ها رنج و درد جلوه ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را ببینند.

 وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی به مشارکت مردمی به عنوان یکی از منابع قدرت خود می نگرد و بر این اساس مردم نه تنها به حضور در انتخابات تشویق می شوند، بلکه در عین حال مردم در مناسبت های مختلف نیز پیوند خود با نظام جمهوری اسلامی ایران را به شایستگی نشان می دهند.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha