شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی شعارهای اول سال بوده که به وسیله مقام معظم رهبری برای ملت ایران بیان می شود و این شعارها در جامعه هدفمند و راهگشاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی گفت: ملت ایران در ایام سال نو باید منتظر شنیدن یک رمز از طرف مقام معظم رهبری برای حلول سال باشند و این شعارها نباید به عنوان یک رسم عادی و تکراری مورد توجه قرار گیرد، بلکه باید آنها را به عنوان آیین نامه زندگی فردی و اجتماعی ملاحظه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: تمام ارکان نظام جمهوری اسلامی باید این شعارها را سرفصل عمل خود قرار دهند و طوری عمل نمایند که روز قیامت پاسخگوی عمل آگاهانه و مدبرانه خود باشند.

وی اظهار کرد: چند سالی است که رهبری فرزانه انقلاب اسلامی رویکرد شعارهای سال را امور اقتصادی قرار داده اند و امروز مسئولین و دست اندرکاران باید مثل همیشه امور معیشتی و اقتصادی مردم را مثل هر زمان بهتر سر و سامان دهند.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: عملی کردن شعارهای سال به نوشتن آن شعارها در سرفصل نامه های اداری و یا نصب بنر و همایش های بی حاصل کفایت نمی کند، بلکه مهم پذیرش آن شعارها از نظر اعتقادی و عمل کردن به آن است.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی شعارهای اول سال بوده که به وسیله مقام معظم رهبری برای ملت ایران بیان می شود و این شعارها در جامعه هدفمند و راهگشاست.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha