جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای - رهبر معظم انقلاب اسلامی

حوزه/ شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان با صدور بیانیه ای از مردم مشهد جهت دیدار با رهبر معظم انقلاب در روز اول فروردين ۱۳۹۸ در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهررضوی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان با صدور بیانیه ای از مردم مشهد جهت دیدار با رهبر معظم انقلاب در روز اول فروردين ۱۳۹۸ در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی دعوت کرد.

در این بیانیه ابتدا آمده است: بهار، فصلی است که انسان عظمت خلقت را می‌تواند در پیکره هستی به نظاره بنشیند و در مسیر بندگی از موهبت‌های آن درس گیرد. آغازی که به ما می‌آموزد برای نو شدن و حرکت به سمت هدف والای انسانی باید همت گمارد و رشد و شکوفایی خویش را از خداوند هستی مسئلت نمود.

این بیانیه با اشاره به اینکه مشهد امام رضا(ع) هر ساله برای ما نقطه آغازین تحویل سال است و دل‌های مشتاقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از نور این مضجع نورانی منور می شود، خاطر نشان شده است: مردم با حضور در حرم امام رئوف، برای حرکت و تلاشی مضاعف در راه بندگی خدا و خدمت به مکتب آل الله، از آن حضرت مدد می‌گیرند و همزمان به لطف همسایگی با شمس الشموس، میزبانی رهبر معظم انقلاب را عهده‌دار می‌شوند.

شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایام نورانی و با برکت ماه رجب المرجب و قرابت روز پایانی سال 97 با عید ولادت امیرمومنان(ع)، فرصت مغتنمی است که از فیض حضور معظم له بهره بریم و رهنمود گرانقدر و هدایت‌گر ایشان را که ترسیم کننده و تبیین و تعیین کننده مسیر زندگی ما با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب است، به مثابه هدیه‌ای برای آینده پیش رو، با جان و دل فراگیریم.

ضمن سپاس به درگاه حضرت حق به شکرانه این نعمت عظيم و خوش آمد به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، از مردم مومن و انقلابی مشهد مقدس و زائران بارگاه ملکوتی حرم مطهر رضوی به خصوص حضرات آیات عظام، علمای اعلام و روحانیت معزز، خانواده محترم شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان، اصناف و عموم خواهران و برادران ایمانی دعوت می کند در ساعت 15 روز پنجشنبه اول فروردين ماه 1398 جهت دیدار با معظم له در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهررضوی حضور بهم رسانده و ضمن بهره مندی از رهنمودها و فيوضات معنوي اين مراسم، با آرمان‌هاي امام راحل(ره) و پيشواي عظيم الشان خود تجديد بيعت كرده و بار ديگر با حضور حماسي و با شكوه خويش، سالي سرشار از موفقيت و بالندگي را براي ايران اسلامي رقم زنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha