جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جذب جوانان مستعد به حوزه

حوزه/ حجت الاسلام جهانشاهلو با تأکید بر ضرورت جذب جوانان مومن و انقلابی به حوزه های علمیه، گفت: بی شک جذب جوانان مهذب و انقلابی می تواند در تربیت مبلغانی کارآمد و توانمند در جامعه اثرگذار باشد.

حجت الاسلام محمدقادر جهانشاهلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: با توجه به نقش اثرگذار گفتگوی بدون واسطه و چهره به چهره با دانش آموزان، در نظر داریم طی فرصت باقی مانده از زمان نام نویسی مدارس علمیه، به همراه مبلغان امین شهرستان پرند در بین دانش آموزان حضور یافته و از نزدیک با این عزیزان گفتگو کنیم.

وی افزود: مبلغان مدارس امین پرند صبح امروز با حضور در مدارس پسرانه این شهر از جمله مدرسه شهید محسن طاهری، ابوریحان بیرونی، ولایت، پیشرو یک، و شریعتی، از نزدیک با دانش آموزان این مدارس درباره ضرورت حضور جوانان مومن و انقلابی در حوزه های علمیه و نقش علمای دین در هدایت فکری و معنوی جامعه سخن گفتند.

این مبلغ طرح امین با بیان اینکه هم اکنون یکی از وظایف مبلغان علاقمند کردن جوانان به کسب علوم سودمند و تحصیلات حوزوی است، اظهار داشت: حضور موثر مبلغان در دبیرستان ها با هدف آشنایی دانش آموزان با مبانی دینی و ارزش های انسانی سبب جذب آن ها به مدارس علمیه خواهد شد.

حجت الاسلام جهانشاهلو در پایان با تأکید بر ضرورت جذب جوانان مومن و انقلابی به حوزه های علمیه، گفت: بی شک جذب جوانان مهذب و انقلابی می تواند در تربیت مبلغانی کارآمد و توانمند در جامعه اثرگذار باشد. 313/42

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha