جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دانش آموزان تهرانی از خانواده شهید صالحی تقدیر کردند

حوزه/ خانم صدقی از مبلغات مدارس امین گفت: تشکل سرداران بی پلاک که جمعی از دانش آموزان دبیرستان شاهد منطقه ۱۶ تهران می باشند با حضور در مزار شهدای گمنام واقع در بوستان بهمن به غبار روبی مزار شهدا پرداخته و به مقام رفیع ایشان ادای احترام کردند.

خانم آرزو صدقی از مبلغات مدارس امین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به ایام پایانی سال و گرامی داشت روز شهید، گفت: به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و با حضور خانواده شهید صالحی، دانش آموزان و مسئولان دبیرستان شاهد جهاد منطقه ۱۶ تهران، شهرادر منطقه و معاونین وی مراسمی بدین منظور برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم مسئولان و دانش آموزان دبیرستان شاهد به همراه خانم صالحی خواهر شهید سعید صالحی که خود از دبیران همین مدرسه می باشد، تعدادی نهال به نیت این شهید والا مقام و دیگر شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم کاشته شد و سپس برنامه های ویژه ای از جمله پخش کلیپ درباره سیره شهدا، تقدیر از خواهران شهدای همکار، اجرای رادیو مدرسه و... به همین منظور در محل مدرسه برگزار گردید.

مبلغه طرح امین اظهار داشت: بعد از این مراسم گروه تشکل سرداران بی پلاک که جمعی از دانش آموزان دبیرستان شاهد می باشند با حضور در مزار شهدای گمنام واقع در بوستان بهمن به غبار روبی مزار شهدا پرداخته و به مقام رفیع ایشان ادای احترام کردند.

خانم صدقی در پایان با بیان این که دانش آموزان همواره در خط مقدم کسب علم و دانش و مبارزه با استکبار جهانی قرار دارند، تصریح کرد: جدیت در تحصیل علم، حفظ ایمان، دشمن شناسی و مقابله عالمانه با توطئه های آنان، حفظ ارزش های اسلامی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری از جمله رسالت های مهم دانش آموزان متعهد و انقلابی است. 313/42

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha