جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه/ آیین معارفه امام جمعه شهرستان هوراند امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، در جلسه شورای اداری این شهرستان برگزار و حجت‌الاسلام جواد شکرنژاد به عنوان اولین امام جمعه هوراند معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد شکرنژاد به عنوان اولین امام جمعه شهرستان هوراند معرفی شد.

آیین معارفه امام جمعه هوراند پیش از ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، امام جمعه شهرستان‌ اهر و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، در جلسه‌ی شورای اداری این شهرستان برگزار و حجت‌الاسلام شکرنژاد به عنوان اولین امام جمعه هوراند معرفی شد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام شکرنژاد متولد سال ۱۳۵۳ در هوراند بوده و پس از گذراندن سطح عالی دروس حوزوی در قم، بیش از ۱۷ سال است به عنوان روحانی و مبلغ مقیم در زادگاهش حضور دارد.

وی همچنین دارای مدرک دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و مدرس دانشگاه پیام‌نور اهر و آزاد اسلامی هوراند و آبش‌احمد می‌باشد و به تازگی کتابی با عنوان «علل فقهی و حقوقی مجازات ها در تعزیرات» از وی به چاپ رسیده است.

گفتنی است؛ هوراند و خداآفرین دو شهرستان آذربایجان‌شرقی بودند که از وجود امام جمعه بی‌بهره بودند که با پیگیری نماینده ولی فقیه در این استان، امام جمعه هوراند معرفی شد و امام جمعه خداآفرین نیز به زودی انتخاب و معرفی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha