جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سنجری

حوزه/ امام جمعه سربیشه با اشاره به اینکه در عدالت گستری مهمترین بحث مبارزه با اشرافی گری و فساد و اختلاس ها است، گفت: خبرهای فساد اقتصادی که امروز در گوشه و کنار کشور می شنویم زیبنده نظام اسلامی نیست و این اختلاس های وجهه انقلاب را از بین می برد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سنجری در گفتگو با خبرنگار حوزه در بیرجند با اشاره به اینکه در این چهل سالی که از انقلاب اسلامی ایران می گذرد دشمنان هر 10 سال بزرگترین مشکلات را به وجود آوردند، اظهار داشت: در دهه اول انقلاب شروع جنگ تحمیلی، دهه دوم فوت امام و ترور شخصیت های بزرگ انقلاب، دهه سوم فتنه 78 و فتنه 88 را در ایران برنامه ریزی کردند و در این سال های پایانی که مستکبرین وعده هایی می دادند که انقلاب ایران چهل سالگی خودش را نخواهد دید، اما دیدیم که مردم جشن چهل سالگی انقلاب را با شکوه دربهمن ماه سال جاری برپا کردند.

وی با اشاره به مواردی که مسئولین باید در بیانیه گام دوم انقلاب توجه کنند، خاطرنشان کرد: توجه به توانایی جوانان انقلابی، تکیه مسئولین به دستاوردهای انقلاب و مبارزه با فساد از جمله این موارد است.

امام جمعه سربیشه افزود: اگر بخواهیم که انقلاب پایان ۴۰ سال دوم خودش را جشن بگیرد باید در مبارزه با فساد و جلوگیری از نفوذ و تکیه بر جوانان قدم های موثر و جدی تری بردارد که می توان با بصیرت و تبیین فرمایشات رهبر انقلاب به این دستاوردها رسید.

عدالت گستری شعار انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام سنجری یکی از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران را عدالت گستری دانست و اظهار داشت: در عدالت گستری منظور این نیست آن کسی که برخوردار است و کسی که برخوردار نیست در یک سطح خدمات رسانی بشود؛ عدالت گستری یعنی نسبت سنجی شود و مکان های محروم دیده شود و سپس تصمیم گیری شود، اگر این اتفاق بیافتد ابزار از دست دشمنان ما گرفته خواهد شد و آنها خلع سلاح می شوند.

امام جمعه سربیشه با اشاره به اینکه در عدالت گستری مهمترین بحث مبارزه با اشرافی گری و فساد و اختلاس ها است، بیان داشت: خبرهای فساد اقتصادی که امروز در گوشه و کنار کشور می شنویم زیبنده نظام اسلامی نیست و این اختلاس های وجهه انقلاب را از بین می برد.

حجت الاسلام سنجری خاطرنشان کرد: دستگاه های نظارت کننده، دیوان محاسبات و حراست های ادارات باید در بحث مبارزه با فساد به صورت جدی پیگیر باشند که ان شاءالله به هدفی که در پیام رهبر معظم انقلاب به رئیس جدید قوه قضائیه اشاره شده بود، برسیم.

انتهای پیام/ع ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha