جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سیفی مازندرانی در دمشق

حوزه/ همیشه‌ تاریخ دوگانه ولایت الله و ولایت طاغوت وجود داشته و باید افراد در همه سطوح تابع ولی فقیه باشند در غیر این ‌صورت داخل در ولایت طاغوت خواهند شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، آیت الله سیفی مازندرانی صبح امروز با حضور در دفتر مقام معظم رهبری در دمشق با نماینده محترم ولی فقیه و کارکنان دفتر مقام معظم رهبری دیدار کرد.

وی ضمن تشکر از زحمات و مجاهدت‌های این جمع گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه "نعیم" است و فردای قیامت همه نسبت به پاسداری از این نعمت سوال می‌شوند. اینکه قوام نظام ایران بر پایه ولایت فقیه شکل گرفته است رمز و دلیل نعیم بودن جمهوری اسلامی است.

آیت الله سیفی مازندرانی افزود: همیشه‌ تاریخ دوگانه ولایت الله و ولایت طاغوت وجود داشته و باید افراد در همه سطوح تابع ولی فقیه باشند، در غیر این ‌صورت داخل در ولایت طاغوت خواهند شد.

وی در ادامه حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی اشکذری را عالمی بصیر و وجود ایشان مایه‌ی برکت و هدایت دانست و افزود: امروز نشانه‌های پیروزی محور مقاومت یکی پس از دیگری نمایان است و از خداوند می خواهم سایه‌ مقام معظم رهبری را مستدام بدارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha