شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محسن رضایی

حوزه/ آنها می دادند که انقلاب اسلام برای بر هم زدن موازنه آمده است و برای ترس دوستان نیست برای همین داعش را به وجود آوردند. انقلاب اسلامی درمقابل کسانی می ا یستاد که از دری وارد می شوند و تعهد نامه را امضا می کنند واز دری دیگر خارج می شوند وبه تعهدنامه وفادار نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دکتر محسن رضایی عصرامروز در همایش مبلغین جهان اسلام و گام دوم انقلاب اسلامی که در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، گفت: امروز جنگ ظالمانه و آشکار در جهان وجود دارد. دست های پنهانی که کشورهای اسلامی را مورد تجاوز قرار داده است و در این قرن کمتر کشوری است که مورد تجاوز قرار نگرفته باشد و حتی ایران اسلامی مورد هجمه اقتصادی قرارگرفته است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این جنگ مربوط به چندین قرن است که از فرانسه گرفته تا انگلیس و این اواخر آمریکا و ممالک اسلامی را مورد هجمه قرار داده اند و اولین جای که علیه این جنگ ها قیام شده ایران اسلامی بوده است. این صدای ایران صدای برخاسته از دو سه قرن استعمار گری و جنایات امریکایی ها است.

وی عنوان کرد: در یمن و میانمار این همه جنایت کردند.این کشتار مظلومانه نمازگزاران در نیوزلند نمونه جنایت دیگری است. صندوقی پر از مهمات بردند و نماز گزاران را به گلوله بستند و بعد با وجود این همه تکنولوژی گفتند این ضد مهاجرت است. این همان کینه دشمنان نسبت به اسلام است و این باید پایان پیدا کند و انقلاب برای همین آمده است.

رضایی اظهار داشت: رمز پیروزی مسلمانان علیه دشمنان این است که باید در برابر دشمن مقاومت نمود و آنها را ناامید کرد. تحقق این دو مسئله با قوی شدن و مجهز شدن ممکن است. باید جهان اسلام و حوزه ها قوی شوند. علم و فن آوری، تفکر و اندیشه و رسانه بخشی از قدرت هستند و باید اقتصاد کشورهای اسلامی درست شود تا در برابر دشمن قوی شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که ما جنگ را برای جنگ نمی خواهیم، افزود: انقلاب به دنبال این است نه تنها اقتصاد را درست کند، باید تمدن بزرگ را رقم بزند. از این مسئله ابایی نداریم، چون تنها راه مقابله تقویت همین مسئله است.جنگ ما برای آرامش و صلح است ما با تجاوز گری و بی عدالتی می جنگیم، اگر به عراق و سوریه کمک می کنیم به دلیل حمایت از بی عدالتی ها و مبارزه با جبهه استعمار است.

وی عنوان کرد: بیانیه دوم می گوید به قله های بزرگ و برای درست کردن تمدن بزرگ فکر کنید، باید دشمن بترسد و ناامید شود و این از طریق قدرت ممکن است، امروز دشمن از طریق نفوذ و جنگ وارد شده است و به هیچ اصول و دیپلماسی تعهد ندارد و پای بند نیست، در بحث برجام همه دیدند ایران سخاوتمندانه به پای مذاکره آمده، ولی آمریکا و اروپا زیر آن زدند.

رضایی اظهار داشت: آمریکا همه نوع همکاری را تعهد دادند، ولی عمل نکردند چون معتقدند اگر به این تعهدات عمل کنیم، همه مسلمانان این مسئله را از ما می خواهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اما دوستان ما فکرهایی می کنند  که اگر به تعهدات عمل نکنیم باید وارد جنگ شویم، باید دشمن از کشورهای اسلامی و مسلمانان بترسند، وگرنه هیچ نوع دیپلماسی را نمی پذیرند و پای بند نیستند. در بحث تعهدنامه برجام  وسایر کنوانسیون های مانند پالرمو به زمین و زمان زدند تا این تعهدنامه ها را از ایران بگیرند.

وی عنوان کرد: آنها می دانند که انقلاب اسلامی برای بر هم زدن موازنه آمده است و برای ترس دوستان نیست، برای همین داعش را به وجود آوردند، انقلاب اسلامی درمقابل کسانی می ایستاد که از دری وارد می شوند و تعهد نامه را امضا می کنند و از دری دیگر خارج می شوند و به تعهدنامه وفادار نیستند.

رضایی اظهار داشت: باید بدانیم که جنگ رسانه ای بسیار مهم است، امروز روز اقتدار ایران و انقلاب است در مقابل دشمنان باید قدرتمند باشیم، تا آنها از ما بترسند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: سفیر  آلمان به من گفت سپاه به آلمان بیاید و بگوید در برابر داعش چه اقداماتی انجام داده، چون رسانه های غربی خلاف واقعیت  عمل می کنند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha