پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا با حضور در منزل شهید مدافع حرم سردارحمید محمد رضایی با خانواده این شهید والا مقام دیدار و یاد وخاطره این شهید ودیگر شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی عصر امروز در دیدار با خانواده این شهید والا مقام مدافع حرم، گفت: عشق به شهادت از سید الشهدا(ع) به ما رسیده، چرا که عاشورا و کربلای حسینی روح شهادت در دل وجان مردم نگه می دارد و این هر سال درماه های محرم و صفر تجدید می شود.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: امروز شهدای گرانقدر مدافع حرم به همه نشان دادند که راه ظفر یافتن در برابر دشمن در میدان بودن و اتکال به خداوند است، موضوعی که هنوز برخی ها نتوانسته اند آن را مشاهده کنند و همچنان امیدشان به کدخدا باقی مانده است.

استاد حوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا بیان کرد: شهدا به همه ما یاد دادند تنها وقتی می توان با عزت نفس با مشکلات رو به رو شویم که به قدرت لایزال الهی اعتقاد داشته باشیم، نه اینکه اعتقادمان بر توافق با کفار باشد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا بیان کرد: این شهدا به ما یادآوری می کنند که در چه جایگاهی قرار داشته وچه مسئولیتی در قبال شهدا، فرهنگ شهدا و آرمانهاای انقلاب و ولایت داریم.

حجت الاسلام رضوانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سرداران رشید اسلام شهیدان رضایی بیان کرد: شما خانواده این شهید دوفرزند خود را در دفاع مقدس و حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تقدیم این کشور نمودید که باید ملت ایران همیشه قدردان شما باشد که توانسته اید چنین فرزندان شایسته و انقلابی در مسیر اهداف متعالی اسلام را تربیت و به جامعه تحویل نمایید.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha