چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین گفت: مسئله اشرافی گری امروز باعث شده که بین مردم و مسئولین فاصله ایجاد شود که باید این صفت زشت را بیش از همیشه از جامعه پاک نماییم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» از قزوین حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب عصر امروز در نشست فرهنگ علوی و در جمع اصحاب رسانه، گفت: هر مسئولی که در جامعه اسلامی زندگی می کند، باید شاخصه های علوی داشته باشد و این موضوعات را باید در جامعه ترویج نماییم.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: امروز این انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید والا مقام بوده که باید عدل علوی را سرلوحه کار و برنامه های خود قرار دهیم.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین تصریح کرد: هر برنامه ای که از سوی مسئولین در جامعه انجام می شود، باید پاسخگوی خون شهدا و آحاد ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی باشد.

استاد حوزه ودانشگاه عنوان کرد: مسئولین و حاکمان باید از سیم خاردار نفس خود عبور نمایند، چرا که امروز متاسفانه جامعه از عدل حضرت علی(ع) بسیار فاصله گرفته است.

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان کرد: متاسفانه برخی از افراد در دستگاه های مختلف بذر بی اعتمادی و ناکار آمدی را در جامعه می پاشند که باید بیان نماییم این افراد ایادی دشمن هستند.

وی از برگزاری قرارگاه مهربانی در ستاد های نماز جمعه استان قزوین خبر داد و بیان کرد: این قرارگاه با همکاری و محوریت خوب امام جمعه هر شهر و اعضای ستاد نماز جمعه در محل برگزاری نماز جمعه برپا شده تا اجناس نقدی و جنسی را در اسرع وقت به نیازمندان واقعی تحویل نماید و برپایی این قرار گاه در شهر آبیک و محمدیه به خوبی انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha