چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین شعبانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به تاثیرگذاری رسانه ملی، گفت: خانواده ها با دیدن برنامه های تلویزیون مشغول نمی شوند، بلکه تربیت می شوند، چرا که برنامه های تلویزیونی نقش مربی را دارند و به نوعی تربیت کننده جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امرور در دیدار با مدیران صدا و سیمای استان همدان به اهمیت رسانه در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز مدیریت تفکر جامعه در دستان شما است و باید با توجه به این موضوع برنامه های مناسب فرهنگ جامعه را تولید کنید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: خانواده ها با دیدن برنامه های تلویزیون مشغول نمی شوند، بلکه تربیت می شوند، چرا که برنامه های تلویزیونی نقش مربی را دارند و به نوعی تربیت کننده جامعه هستند.

وی به بیانات امام خمینی(ره) درباره صدا و سیما اشاره کرد و بیان داشت: اینکه امام خمینی(ره) فرمودند صدا سیما دانشگاه است، به این معنی است که صدا و سیما ابزاری است که توانایی تربیت مردم را دارد.

امام جمعه همدان تاکید کرد: نحوه عملکرد فردی و اجتماعی مردم در کوچه و خیابان ارتباط مستقیم به رسانه ها دارد، چرا که خیلی از رفتارهایی که مردم انجام می دهند را از رسانه ملی آموزش دیده اند.

وی، رسانه ها را در خط مقدم مبارزه عنوان کرد و گفت: در تولید محتوا باید از معلومات حوزویان نیز استفاده کرد که متاسفانه کمتر به آن پرداخته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی با اشاره به اینکه دفتر نماینده ولی فقیه باید پایگاه اصلی فرهنگی در استان باشد، اظهار داشت: در روز های آینده کمیته رسانه ای را در دفتر نماینده ولی فقیه تشکیل خواهیم داد تا از حضور دوستان رسانه ای به بهترین نحو برای ایجاد پایگاه فرهنگی استفاده کنیم.

وی، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم را یکی از ائمه جمعه موفق خواند و گفت: گاهی اوقات عملکرد یک نفر آن چنان می تواند قوی باشد که ده ها نفر را به انجام کار نیک و درست تشویق کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: رسانه های طرف مقابل شما رسانه های قوی هستند که با جنگ رسانه ای به خوبی آشنایی دارند و می دانند که چه طور از کلمات برای تغییر فکر و گرایش ها استفاده کنند.

وی در پایان با تشکر از حضور مدیران و کارکنان صدا وسیما همدان، خاطر نشان کرد: بنده خیلی دوست دارم خواسته ها و انتقادات و پیشنهادات دوستان را بشنوم و از ایده های موجود نیز بهره مند شوم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha