سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بهرام سرمست، استاندار قم

حوزه/ رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان قم گفت: فضای مجازی بهترین بستر برای انتقال پیام فرهنگی به زائران و مسافران است؛ نباید از ابزارهای جدید و تکنولوژی های به روز غافل شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه»، بهرام سرمست استاندار قم عصر امروز در دیدار اعضای ستاد تسهیلات نوروزی استان قم با آیت الله اعرافی که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، ضمن تقدیر از گزارش های ارائه شده، کمیته های 11 گانه ستاد تسهیلات نوروزی زائران و مسافران استان قم، خاطرنشان کرد: در جلسات متعدد ستاد تسهیلات نوروزی، ضمن تأکید بر افزایش هم افزایی نهادها، سازمان ها و کمیته های این ستاد،  بر پوشش خلاء ها و نقاط ضعف یکدیگر تصریح شده است.

وی در ادامه با بیان این که به لطف خداوند سالی متفاوت از سال های دیگر خواهیم داشت، اظهار داشت: برای نخستین بار با راه اندازی کمیته نظارت، ضمن تمرکز بر خود ارزیابی های سازمانی، به دنبال نظارت هوشمندانه و فعال نسبت به فعالیت کمیته های 10 گانه هستیم، تا بتوانیم برای برنامه ریزی های سال آتی شاهد، کمترین کاستی و ضعف در خدمت رسانی به زائران کریمه اهل بیت علیهم السلام باشیم.

بهرام سرمست دستیابی به آمارهای دقیق و علمی را از دیگر اهداف تشکیل کمیته نظارت این ستاد برشمرد و خاطرنشان کرد: باید به صورت واقع بینانه، دقیق و علمی بر روی آمارها کار نماییم و ضمن توجه به ارزیابی های درون سازمانی، اقدامت هدفمند و هوشمندانه را سرلوحه فعالیت های سازمانی قرار دهیم.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان قم بر بحث و بررسی کوچکترین معضلات و مشکلات احتمالی فعالیت کمیته های 11 گانه تأکید نمود و یادآور شد: فضای مجازی بهترین بستر برای انتقال پیام فرهنگی به زائران و مسافران محترم است؛ نباید از ابزارهای جدید و تکنولوژی های به روز غافل شویم.

استاندار قم در پایان ضمن تأکید بر آمادگی روز افزون مسئولان و مدیران استان برای خدمت رسانی بایسته به زائران حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، تصریح کرد: بر اساس مصوبات ستاد تسهیلات نوروزی استان، مقرر شد تا برای 24 ساعت شبانه روز، تمام کمیته ها حداقل یک نماینده را برای پاسخگویی به نیازهای احتمالی و هماهنگی های بیشتر معرفی کرده در ستاد مستقر خواهند شد.

گفتنی است؛ در ابتدای این دیدار روسای کمیته های ۱۱ گانه ستاد تسهیلات نوروزی استان قم، گزارشی از اقدامات، فعالیت ها، اهداف و رویکردهای خود ارائه نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha