پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار اشتری

حوزه/ سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور، گفت: امنیت پایدار کشور مدیون دلاوری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور، عصر امروز با حضور در یادمان شهدای عملیات والفجر پنج، به مقام شامخ شهدای گران‌قدر دفاع مقدس ادای احترام کرد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در جمع زائرین یادمان عملیات کربلای پنج، با بیان اینکه شلمچه در ذهن‌ها و خاطره‌ها ماندگار است، اظهار کرد: امنیت پایدار امروز را مرهون رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: با حضور در مناطق عملیاتی به‌خصوص شلمچه به یاد رشادت و ایثار رزمندگانی می‌افتیم که در عملیات والفجر ۴ و ۵ به شهادت رسیدند.

سردار اشتری، با اشاره به اینکه راهیان نور تأثیر بسزایی در روحیه، آینده و زندگی مردم دارد، تصریح کرد: کاروان‌هایی که امروز به سمت مناطق راهیان نور می‌روند یک برکتی برای کشور و انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه کار برای رضای خدا رمز ماندگاری شهدا در تاریخ است، خاطرنشان کرد: همه‌روزه بر سیل مشتاقان شهدا افزوده می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور حضور مردم در راهیان نور را خنثی کننده توطئه دشمن دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استکبار جهانی با جنگ روانی، مردم به‌ویژه جوانان را مورد هدف قرار داده اما حضور مشتاقان شهید و شهادت در مناطق عملیاتی و یادآوری دفاع مقدس این توطئه را خنثی کرده است.

وی با بیان اینکه پیروی از ولایت و کار برای خدا پیروزی را به همراه می‌آورد افزود: باید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری ادامه‌ دهنده راه شهدا و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در پایان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی امنیت زائرین را برقرار نموده، خاطرنشان کرد: امنیت کاروان‌های راهیان نور با تلاش شبانه‌روزی کارمندان نیروی انتظامی برقرار است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha