چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امیر دریادار حسین خان‌زاده، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران،

حوزه/ امیر خانزادی، رمز پیروزی ملت را «ولایت مداری» و «وحدت» دانست و گفت: ایران انقلابی همیشه پیروز بوده و هیچ تحریم و تهدیدی اثری در عزم راسخ مردم ندارد.

امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اشاره به شور و شوق زائران راهیان نور، اظهارداشت: حضور پرشور نسل جوان در مناطق عملیاتی جنوب نشان‌دهنده ارتباط با نسلی است که با رشادت‌های خود حماسه آفریدند.

وی با بیان اینکه ذوق و شوق مردم برای حضور در سرزمین‌های نور، سال به سال افزایش می‌یابد، بیان کرد: هرسال که می‌گذرد مردم با اشتیاق و بصیرت بیشتری در این مناطق حضور پیدا می‌کنند و هرچه بیشتر به جلو می‌رویم متوجه این نکته می‌شویم که اتصال جوانان با انقلاب و کسانی که این حماسه خلق کردند بیشتر می‌شود.

امیر خانزادی تصریح کرد: مناطق عملیاتی دفاع مقدس، همچنان بوی انقلاب و آرمان‌های آن را می‌دهد؛ وقتی به اینجا می‌آییم، متوجه خواهیم شد که جایگاه ما در این انقلاب کجاست؟ آیا در مسیر انقلاب قرار داریم، یا خیر!؟.

وی اضافه کرد: اگر برگردیم و به تاریخ نگاهی بیندازیم مشاهده می‌کنیم که برای اولین بار در تاریخ این مملکت، اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک این مملکت به دست اجنبی بی‌افتد و همه این‌ها در شرایطی اتفاق افتاد که هنوز حکومت اصلی شکل نگرفته بود و این حماسه را جوانان در آن شرایط آفریدند.
​​​​​​​

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حضور گسترده مردم در یادمان‌های دفاع مقدس را نشان دهنده ناکامی دشمنان در رسیدن به اهدافشان دانست و گفت: با توجه به اینکه دشمن به دنبال حذف جریان مقاومت است، چنین یادمان‌هایی نشان می‌دهد که مردم بلافاصله بعد از انقلاب، پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایستادند و جانشان را در راه اهل‌بیت(ع) فدا کردند و این ارزشی است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که هرچه جلوتر می‌رویم مستحکم‌تر می‌شود.

امیر خانزادی با اشاره به شعار سال راهیان نور «ما پیروزیم» اظهارداشت: ایران انقلابی همیشه پیروز بوده و هیچ تحریم و تهدیدی اثری در عزم راسخ مردم ندارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، رمز پیروزی ملت را «ولایت مداری» و «وحدت» دانست و تصریح کرد: برای موفقیت در عرصه‌های لازم است به دو نکته مهم یکی «تبعیت محض از ولایت» و دیگری «وحدت کلمه» توجه کنیم و این پیروزی ملت ایران است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha