سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم بطحایی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری بر لزوم اهتمام ویژه حوزویان به تبلیغ آموزه های دینی در فضای مجازی در ایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم بطحایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه»، با بیان این که امروز فضای مجازی با وجود مضرات و آفاتی که دارد، یک فرصت قابل توجه در جهت تبیین ارزش های الهی و تبلیغ آموزه های دینی است، اظهار داشت: ما باید استفاده درست و هوشمندانه ای از فضای مجازی در جهت اهداف دینی و انقلابی خود داشته باشیم و لذا به هیچ وجه نباید نسبت به این فضا و بستر، حالت انفعالی به خود بگیریم.

وی افزود: به هر حال باید توجه داشت که فضای مجازی از پدیده های روز جامعه است که نمی توان نسبت به آن بی توجه بود؛ هر چند معتقدم که در گذشته به علت نبود این فضای مجازی، کلیت فضای جامعه سالم تر بود.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین با بیان این که دشمن از بستر و امکانات موجود در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دنبال تحقق اهداف شوم خود در عرصه جنگ فرهنگی و اعتقادی است، گفت: ایام تعطیلات نوروز با وجود آن که فرصت ارزشمندی جهت دید و بازدید و انجام سنت حسنه صله رحم می باشد، در عین حال فرصت مغتنمی در جهت تبلیغ دین و بیان احکام نورانی اسلام و تبیین معارف قرآن و اهل بیت(ع) است که به ویژه در این راستا از طلاب و فضلای حوزه به خصوص در میان خانواده و خویشان خود انتظار بیشتری می رود.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha