شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله ممدوحی دردیدار طلاب وفضلای ترکیه

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر لزوم تشکیل هیئت های اندیشه ورز به منظور کار جدّی و علمی بر روی ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد.

آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که باید تلاش کنیم تا ابعاد و زوایای گوناگون بیانیه گام دوم انقلاب برای آحاد جامعه به خصوص نسل جوان به درستی تبیین شود، ابراز داشت: به نظر می رسد که در این خصوص نباید به صرف سخنرانی و همایش بسنده کرد بلکه می بایست از شیوه های جذاب هنری و رسانه ای برای تحقق اهداف مدنظر بهره گرفت و افراد دلسوز و دغدغه مند در این خصوص به ویژه طلاب و فضلای انقلابی وارد این عرصه مهم و بایسته شوند.

وی افزود: از سوی دیگر با توجه به این که شأن مهم حوزه و روحانیت در این عرصه ها، تقویت ابعاد اندیشه ورزی و تفکر است ، لذا تشکیل و توسعه هیئت های اندیشه ورز به منظور تبیین بیانیه گام دوم انقلاب امروز یک ضرورت کلیدی به شمار می رود.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: در هر صورت امید می رود که حوزه های علمیه این بار جدی تر از قبل به این مبحث ورود پیدا کرده و به خصوص نخبگان و صاحب نظران با دغدغه مندی بالای انقلابی خود، در این وادی تاثیرگذار باشند و به ندای مقام معظم رهبری در مقام عمل لبیک بگویند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha