پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پیغمبران برای اجرای عدل مبعوث شده اند، گفت: جامعه بشری خوب نخواهد شد مگر اینکه تحت تعلیم قانون عدل قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، شب گذشته به مناسبت میلاد با سعادت حضرت جواد الائمه و همچنین در آستانه ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر، در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان بیرجند اظهار کرد: عشق و محبت، خواه و ناخواه با زیبایی دارای پیوند است اما ابتدا باید دانست که زیبایی چگونه حاصل می شود.

وی با اشاره به اینکه دنیا دنیای علت و معلول است، بیان کرد: آن انسانی که بتواند احساساتش را بر پایه ی عدل تنظیم کند، آن زمان کامل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: هر جایی که قانون پیاده شود، زیبایی موج خواهد زد، زیرا این جهان بر پای عدل بنا شده و هر کجا که زشت شده نیز بشر عامل اصلی آن بوده است.

وی با اشاره به اینکه پیغمبران برای اجرای عدل مبعوث شده اند، افزود: جامعه بشری خوب نخواهد شد مگر اینکه تحت تعلیم قانون عدل قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: تعالیم دین زمانی انجام خواهد شد که انسان جایگاه اصلی خود را پیدا کند، البته اکنون انسان از جایگاه اصلی خود فاصله گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه پیغمبران مبعوث شده اند، تا انسان را در جایگاه انسانیتش قرار دهند، تصریح کرد: اگر انسان جایگاه خود را کسب کند، آن زمان اشرف مخلوقات خواهد بود.

وی ادامه داد: شعار، شعور، بصیرت،جهاد، جلسه و... هر کدام در زمان خودش لازم است، اما همه ی این ها ابزارند تا انسان به هدف خود برسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب ما اسلام ماست، ابراز داشت: در برنامه دین این گونه مطرح نیست که تنها عده ای خاص عادل شوند، بلکه باید همگان در رفتار، گفتار، جامعه، خانواده و... عادل شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه باید رمز زیبایی، که در همه جا همان رنگ به انسان حُسن می دهد، پیاده شود، گفت: رمز آن دسته از افرادی که هر چه می گذرد، ثابت قدم هستند، این است که به حقیقت رسیده اند.

وی با بیان اینکه انتظار برای ظهور به آن دلیل است که امام زمان(عج) بیاید و عدل را پیاده و انسان را در جایگاه خودش قرار دهد، گفت: هیچ نیکی، عطا و خدمت به بشر بهتر از این نیست، اما چون انسان ها در جهل مانده اند متاسفانه خودشان دشمن خودشان شده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بهترین دوست و خدمتگزار هر انسانی، عقلش است، گفت: شما عزیزانی هستید که این راه را برگزیده اید و این راه مشکلاتی دارد و هرچه مشکلات بیشتر باشد نیز سهم شما در خیر بیشتر خواهد بود، بنابراین از این راه نترسید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: کسانی که قبل از ظهور در راه مستقیم و عدل الهی قرار دارند و به آن عشق می ورزند ارزششان بسیار بیشتر از افرادی است که بعد از ظهور می آیند.

وی در پایان گفت: شما پیام رسان عدالت هستید، لذا در راهی که برگزیده اید شک نکرده و پافشاری کنید و یقین بدانید خدای متعال که نام مقدسش عدل است، برنامه خود را پیاده خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha