شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام یونس گلی-معاون امور طلاب حوزه ایلام

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه ایلام گفت: با توجه به پتانسل های این ایام (ایام ماه رجب و اعتکاف، نوروز، راهیان نور)، نباید بگذاریم فرصت ها از دست برود، لذا تمامی متولیان امر تبلیغ با برنامه ریزی های مناسب و دقیق، زمینه استفاده از این فرصت ها را برای مبلغان فراهم کنند.

حجت‌الاسلام یونس گلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ایلام، با تبریک اعیاد ماه رجب، به حدیثی از امام جواد(ع)  که می فرمایند: توجه به 3 چیز باعث می شود انسان در کارها پشیمان نشود 1- عجله نکردن 2-مشورت نمودن 3-توکل برخدا  اشاره کرد و گفت: این حدیث گوهر بار بسیار مناسب حال ما در ایام نوروز است.

وی در ادامه با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور، افزود: این فرصت بی نظیر زمینه ارتباط گرفتن مبلغان با نوجوانان و جوانان از طریق همراهی با کاروان های راهیان نور را فراهم کرده و این فرصت از برکات خون شهیدان است.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌ علمیه استان ایلام اضافه کرد: تا الان هر کاروانی که درخواست  روحانی کرده، با استقبال بسیار خوب روحانیون توانمند تبلیغی همراه بوده، البته  این اقدام در کنار حضور جهادی طلاب و روحانیون خادم الشهداء و فعال در مناطق راهیان نور استان است.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به پتانسل های این ایام (ایام ماه رجب و اعتکاف، نوروز، راهیان نور)، نباید بگذاریم فرصت ها از دست برود، لذا تمامی متولیان امر تبلیغ با برنامه ریزی های مناسب و دقیق زمینه استفاده از این فرصت ها را برای مبلغان فراهم کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha