جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پلیس ضدتروریسم استرالیا ۲ خانه مرتبط با مهاجم  مساجد نیوزیلند را بازرسی کرد

حوزه/ پلیس استرالیا با هدف جمع‌آوری اسناد و شواهد مربوط به کشتار مساجد نیوزیلند، دو خانه را در ارتباط با عامل حمله تروریستی این شهر ، مورد تفتیش قرار داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از trtworld، پلیس ضدتروریسم استرالیا امروز دوشنبه در راستای تحقیقات خود درباره عامل دو حمله خونین مساجد شهر کرایست ‌چرچ در نیوزیلند، دو خانه را در ایالت نیوساوت ولز مورد تفتیش قرار داد.

یکی از این دو خانه متعلق به خواهر برنتون تارانت، عامل حملات تروریستی کرایست‌چرچ، است، تارانت که یک نژاد ۲۸ ساله استرالیایی تبار است پیشتر به عنوان مربی شخصی در ایالت نیوساوت ولز جنوبی زندگی می‌کرده است.

نایب رئیس پلیس ایالت نیوساوت ولز در بیانیه‌ای اعلام کرد: هدف اصلی از این عملیات جمع‌آوری اسناد و شواهدی است که بتواند به پلیس نیوزیلند در تحقیقات مربوط به کشتار کرایست‌چرچ کمک کند.

گفته می شود حمله مسلحانه تروریستی این تروریست حامی برتری نژاد سفید به مساجد شهر کرایست چرچ، نتایج خونینی در برداشت و سبب کشته شدن حداقل 50 نمازگزار مسلمان از جمله یک کودک 3 ساله شد. در این حادثه هولناک حداقل ده ها تن دیگر به شدت مجروح شدند که در وضعیت بحرانی به سر می برند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha